י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הפוליטיקאים עוקבים בדאגה

נתניהו ריבלין ובכירי המערכת הפוליטית קוראים להתפלל לרפואת שר התורה

עולם התורה עוקב בדאגה אחר מצבו הבריאותי של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שחלה בנגיף הקורונה • גם במערכת הפוליטית נושאים עיניים לבית ברחוב רשב"ם ומכל קצוות הקשת משגרים איחולי החלמה לרפואתו של הרב • רה"מ: "אני מצטרף לתפילות" 

נתניהו ריבלין ובכירי המערכת הפוליטית קוראים להתפלל לרפואת שר התורה
דרעי אצל שר התורה צילום: שוקי לרר

גם נשיא המדינה ובכירי הפוליטיקאים שיגרו הבוקר (שישי) קריאה להתפלל לרפואת שר התורה הגר"ח קנייבסקי שנתגלה היום כחיובי לקורונה ונמצא במצב טוב בביתו.

נשיא המדינה רובי ריבלין מיהר לצייץ עם פרסום הידיעה: ״לקיים בנו חכמי ישראל״. תפילתי מעומק דליבא לרפואה שלמה למרן הרב חיים קנייבסקי שליט״א, הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא יִמָּלֵּא רַחֲמִים עָלָיו לְהַחֲלִימוֹ וּלְרַפְּאֹתוֹ וּלְהַחֲזִיקוֹ וּלְהַחֲיוֹתוֹ, וְיִשְׁלַח לוֹ מְהֵרָה רְפוּאָה שְׁלֵמָה מִן הַשָּׁמַיִם."

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר: ״אני מאחל החלמה מהירה ושלמה לגאון התורה, הרב חיים קניבסקי. בשעה זו אני מצטרף לתפילות של המוני בית ישראל למען בריאותו של הרב, ברוח הכתוב: ״כִּי חַיִּים הֵם לְמֹצְאֵיהֶם, וּלְכָל בְּשָׂרוֹ מַרְפֵּא״ (משלי ד׳, כ״ב)״.

ראש הממשלה החליפי בני גנץ פרסם: "ליבינו ותפילותינו להחלמתו של הרב קנייבסקי שנמצא חיובי לקורונה. אני מאחל לו מכל הלב רפואה שלמה ובריאות איתנה".

השרה מירי רגב פרסמה אף היא קריאה להתפלל לרפואת שר התורה, ״יחד עם כל בית ישראל מתפללת מעומק הלב לרפואת מרן הגאון רבי חיים קנייבסקי. אל נא רפא נא לו בתוך שאר חולי ישראל - אמן!״, כתבה.

כך גם שאר בכירי הפוליטיקאים פרסמו קריאה להתפלל לרפואת שר התורה, בהם, השר אלי כהן, ראש עיירית ירושלים משה ליאון, חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ׳ וגדעון סער.

יו״ר ש״ס השר אריה דרעי פרסם קריאה ברשתות החברתיות שלו: יחד עם כל העם היהודי ברחבי העולם, נתפלל השבת לרפואתו השלמה והמהירה של שר התורה, הגאון רבי שמריהו יוסף חיים קנייבסקי, בן פעשא מרים. 'שבת היא מלזעוק ורפואה קרובה לבוא'.

יו"ר הסוכנות היהודית, יצחק הרצוג כתב בחשבון הטוויטר: "לקיים בנו חכמי ישראל"‏. מתפללים יחד עם המונים בבית ישראל בארץ וברחבי העולם, לרפואתו השלמה של הרב הגאון הרב קנייבסקי (שמריהו יוסף חיים בן פעשא מרים). 'רפאנו ונרפא הושיענו וניושע'.

בסיעת הבית דגל התורה מתחננים: יחד עם כל בית ישראל אנו מתפללים ומבקשים להרבות בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלימה של רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי שמריהו יוסף חיים בן פעשא מרים קניבסקי שליט"א לאורך ימים ושנים.

גם סגן השר אורי מקלב שיגר הודעה נפרדת: הננו בעת הזו בבקשה להרבות ולהתחזק בתפילה על גדולי ישראל שליט"א ועל כל עם ישראל הזקוק לישועה ורפואה.

השר לשירותי דת יעקב אביטן אמר: ״‏יחד עם כל בית בארץ ובתפוצות אני נושא תפילה לפני אבינו שבשמים לקיים בנו חכמי ישראל, לרפואה שלמה ומהירה לשר התורה הגאון רבי שמריהו יוסף חיים קנייבסקי, בן פעשא מרים. עוד ינובון בשיבה דשנים ורעננים יהיו, אמן״.

יו"ר קק"ל מר דניאל עטר כתב היום: "שעות לפני כניסת החג, מעתיר בתפילה יחד עם כל העם היהודי בארץ ובתפוצות לרפואתו של מנהיג הציבור החרדי הרב חיים קנייבסקי שליט"א. יהי רצון שנתבשר כולנו בשורות טובות ישועות ונחמות".

והן א-ל כביר לא ימאס תפילת רבים.

הגר"ח קנייבסקי קורונה רובי ריבלין ביבי נתניהו בני גנץ מערכת פוליטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד