כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
התפטרות מכוערת

הח״כ החרדי נפרד מהשר המתפטר: "שלום ולא להתראות"

שר התיירות אסף זמיר שהיכה בתדהמה את סיעת 'כחול לבן' כשהודיע היום על התפטרותו מהממשלה מעורר סערה פוליטית לא מעטה • את התפטרותו בחר לפרסם בפוסט בפייסבוק בו הלין על תלמודי התורה שעדיין פתוחים • הנציגים החרדים מחו על דבריו "עשה טוב לכולנו שהלך"

הח״כ החרדי נפרד מהשר המתפטר: "שלום ולא להתראות"
שר התיירות אסף זמיר צילום: יוסי ציפקיס

השר אסף זמיר שהודיע על התפטרותו מהממשלה, מעורר טלטלה פוליטית בממשלה. כשמכתב ההתפטרות שלו מעורר גם זעם בקרב נציגי הסיעות החרדיות בו הוא בחר להסית כנגד החרדים.

השר זמיר הביע אי אמון בפעילות הממשלה בנושא הקורונה וכתב, "פעוטונים סגורים בשעה שתלמודי תורה חרדים פתוחים כרגיל. מינויים תקועים, החלטות לא מתבצעות ואזרחי ישראל משלמים את המחיר מדי יום – והכל, ה כ ל משיקולים פוליטיים בלבד".

מי שתקף את דבריו אלו הוא חבר הכנסת משה אבוטבול, שכתב ברשת הטוויטר: "אחרי שלל טיעוניו לצעד שעשה, אני תוהה האם השר המתפטר היה חייב גם לנעוץ סכין בחרדים ולהתסיס נגדם טרם יציאתו מהמשרד?", לדברי אבוטבול, "אולי אם באמת שנאת החרדים זהו קו החשיבה שלו אז טוב עשה לכולנו! שלום, ולא להתראות".

נציין כי זמיר שהגיע מהעיר תל אביב והתמודד לראשות העיר ומוכר כגורם המזוהה ביותר עם הרפורמים, כך גם במסמך פנימי של ארגון הרפורמים שחשפנו כאן ב'בחדרי חרדים' נכתב לקראת פגישה איתו, "מאחר והוא השר הכי מקורב לרעיונות של התנועה, אני כן חושבת ששווה להעלות איתו את הנושאים שעל הפרק".

אסף זמיר שר התיירות התפטרות קורונה משה אבוטבול רפורמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד