י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
טול קורה מבין עיניך

הצביעות של חביליו: הפגנה אין - סוכה אאוט

אל תתנו למציאות לבלבל לו את העובדות: חבר מועצת העיר ירושלים עו"ד יוסי חביליו תוקף "בימים האחרונים החלו בשכונות החרדיות להקים על שטחים ציבוריים סוכות ענקיות. זוהי עבירת בניה, להרוס עכשיו את הסוכות הענקיות, ולמנוע התקהלויות". כל זאת אחרי שהיה ממארגני ההפגנות ההמוניות כנגד רה"מ בחודש האחרון

הצביעות של חביליו: הפגנה אין - סוכה אאוט
יוסי חביליו צילום: ישראל כהן

עורך הדין יוסי חביליו חבר מועצת העיר ירושלים, שכיהן בעבר בתפקיד היועץ המשפטי של עיריית ירושלים, וממארגני המחאות נגד ראש הממשלה בבירה. מציג: כן להפגנה לא לסוכה.

במוצאי ראש השנה כתב חביליו בחשבון הפייסבוק שלו "שנה חדשה, ההפגנות ממשיכות, החניונים פתוחים ביום ראשון, מוצאי ראש השנה, תתקיים שוב הפגנה גדולה בבלפור. דאגנו למספר רב של חניונים מסודרים, כולם במרחק הליכה קצר ממוקד ההפגנות ובמחיר סביר. אנא חנו בחניונים ולא במקומות אסורים על מנת שלא תקבלו דוחות".

חביליו אף הוסיף ופרט את רשימת החניונים ודרכי ההגעה. אך כשזה מגיע לחג הסוכות המנגינה 'קצת' משתנה.

הפוסטים שפרסם חביליו\\צילום מסך מתוך הפייסבוק

"להרוס עכשיו את הסוכות הענקיות. בימים האחרונים החלו בשכונות החרדיות ובמקומות אחרים בעיר להקים על שטחים ציבוריים סוכות ענקיות. זוהי עבירת בניה, וחמור מכך, עלולה להיות מדגרת קורונה. בדרך כלל העירייה לא נוהגת לבצע אכיפה בימים אלו מתוך התחשבות בצרכי הדת אבל כמו שראינו בראש השנה וביום כיפור, אלפי אנשים עלולים להדבק בקורונה בסוכות אלה", דורש חביליו.

עוד מוסיף חביליו לתקוף "השנה כל אחד צריך לשבת בסוכה בבית שלו, עם משפחתו בלבד, וכך גם לחגוג את שמחת תורה. זהו פיקוח נפש!".

"פניתי היום במכתב דחוף לראש העיר ולמנכ"ל העירייה ודרשתי להרוס מיידית את הסוכות הענקיות, למנוע הקמת סוכות בשטחים ציבוריים בכלל, וכן לאכוף מניעת התקהלות גם בשטחים הפתוחים". הוסיף חביליו.

יוסי חביליו סוכות קורונה הסתה אנטי חרדית הפגנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד