י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
למרות ההגבלות

אלפים בהפגנות נגד נתניהו ברחבי הארץ

אחרי אישור ההגבלות על ההפגנות, אלפי מפגינים יצאו למחאות נגד נתניהו בנקודות רבות בחרבי הארץ | הפגנה שהתקיימה בתל אביב בניגוד לחוק פוזרה על ידי המשטרה ומספר מפגינים נעצרו | מפרת בידוד שנתפסה על ידי המשטרה בהפגנה בת"א - נקנסה והוחזרה לביתה

אלפים בהפגנות נגד נתניהו ברחבי הארץ
מחאה נגד נתניהו בתל אביב צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בצל ההגבלות על ההפגנות שנכנסו לתוקף, ארגוני המחאה נגד ראש ההמשלה קראו מוקדם יותר לפעילים לצאת ולמחות נגד נתניהו והתנהלות הממשלה, כאשר היעד הוא 1,000 הפגנות בכל רחבי הארץ. אל הנקודות הרבות הגיעו הפעילים כשהם מניפים דגלים וקראים קריאות ראש הממשלה ודורשים את התפטרותו. בין היתר, כאלף מפגינים משתתפים בשעה זו בהפגנה בכיכר רבין בתל אביב.

בתוך כך, המשטרה פיזרה את המשתתפים בהפגנה שהתקיימה בכיכר המושבות בתל אביב, לאחר שהמפגינים הפרו את התקנות ולא שמרו על הנחיות משרד הבריאות.  לחלקם נרשמו דו"חות וכן בוצעו מעצרים של מפרי הסדר הציבורי. בנוסף, בהפגנה שהתקיימה ברחוב אבן גבירול בעיר איתרה המשטרה מפרת בידוד. לאחר שנרשם כנגדה דו"ח היא הוחזרה לביתה.

"מעבר להתנהלות שיש בה כדי הפרת הסדר הרי שמדובר ביציאה למרחב הציבורי הפוגעת בשלום הציבור ומסכנת את בריאותו", נמסר מהמשטרה.

מהדגלים השחורים נמסר: "אנו נמצאים ברגע גורלי והיסטורי, מעל לאלף הפגנות עם רבבות של משתתפים, לא מוכנים לקבל יותר את המצב שהנאשם גורר אותנו אליו. מדינת ישראל זרקה השבוע לפח 35 מיליארד ש״ח מכספי המיסים שאנחנו האזרחים שילמנו רק בגלל האובססיה של נתניהו להפסקת ההפגנות. המשך כהונתו של נתניהו מהווה את האיום הגדול ביותר על מדינת ישראל, משבר הקורונה לא ייפתר עד שנתניהו יתפטר. אנו קוראים לשרים יזהר שי ואורית פרקש-הכהן להתפטר כדי להציל את ישראל מידי נתניהו".

 

 

הפגנה מחאת הדגלים השחורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד