י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
עלייה בנדבקים מתחת לגיל שנה

מפחיד: מספר הקשישים החרדים שנדבקו בקורונה מזנק

מנתוני הפעילות של זק"א ישראל וזק"א תל אביב לאיתור חולי קורונה בשבת, עולה כי מעל 50 קשישים מעל גיל 85 שקיבלו תשובה חיובית במהלך השבת בערים בני ברק ותל אביב בלבד • עלייה במספר התינוקות מתחת לגיל שנה שנדבקו

מפחיד: מספר הקשישים החרדים שנדבקו בקורונה מזנק
חרדי בירושלים מתמגן מקורונה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מנתונים שעלו בסיכום פעילות זק"א ישראל וזק"א תל אביב לאיתור חולי קורונה חיוביים שומרי שבת, עולה נתון מפחיד ומדאיג, של מעל 50 קשישים מעל גיל 85 שקיבלו תשובה חיובית במהלך השבת בערים בני ברק ותל אביב בלבד.

בגילים אלו החולים נמצאים בסיכון גבוה מאד והדבר מחייב גם את המערך הרפואי להיערך לאשפוזים של חולים שמצבם עלול להתדרדר בכל רגע נתון. המתנדבים מדווחים כי במהלך ביקורי הבית לחולים מאומתים אותרו מס' חולים שכבר נזקקו לטיפול רפואי וניידות מד"א הוזמנו לפינוי החולים לבתי החולים.

נתון נוסף עלה מסיכום פעילות השבת היא, שחולים רבים הם תינוקות מתחת לגיל שנה, דבר המאפיין את ההידבקויות בתוך המשפחה של כל ילדי הבית מאחד מבני הבית שנמצא חולה.

נזכיר, כי מתנדבי זק"א ישראל וזק"א תל אביב שפעלו במהלך השבת לקטיעת שרשרת ההדבקה באיתור והודעות לחולי קורונה שומרי שבת, דיווחו על קריסה במערך האיתורים וההודעות עקב כמות גדולה של 1500 חולים.

קורונה זק"א זק"א ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד