ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"לא נפסיק עד שתצעקו"

החולים החרדים גילו כי הסוכה במלונית פסולה - ראש העיר מצא פתרון

החולים במלונית הקורונה בבאר שבע גילו שעות לפני התקדש החג כי הסוכה אינה כשרה •  בתום פעילות זריזה של מספר עסקנים במקום, הציע ראש העיר לגזום את ענפי הדקל שמול המלונית • החולים ל'בחדרי חרדים': חששנו שזה לא יספיק "לא נפסיק לגזום עד שתצעקו די" הרגיע אותנו מנהל איכות הסביבה בעיר • צפו  

החולים החרדים גילו כי הסוכה במלונית פסולה - ראש העיר מצא פתרון
סוכות במלונית בבאר שבע צילום: יענקי קרימריצין ושרוליק כץ

בבירת הנגב באר שבע התחוללה דרמה של ממש בערב החג, כאשר הסוכה שצוות פיקוד העורף במלון לאונרדו בעיר המשמש כמלונית קורונה עבור חולים מהמגזר החרדי, התגלתה כלא עומדת בדרישות ההלכה ואינה סוכה כשרה.  

אחד החולים מספר ל'בחדרי חרדים', בערב החג נכנסנו לראות את הסוכה שהצוות המסור של פיקוד העורף הכין לנו, ונחרדנו לראות שהסכך כמעט ולא כשר כאשר 'חמתה מרובה מצילתה' באופן מובהק. ולא היו דפנות שניתן להכניסם תחת הגדרה 'עומדת ברוח מצויה'.

החולים פנו מיד לגורמים הרלוונטיים ואנשי החסד בעיר באר שבע, אהרון סולמייני מתנדב בארגון 'רפואה ושמחה אונליין' עדכן שסגן ראש העיר הרב שמעון טובול נכנס לעובי הקורה. ותוך התגייסות מרשימה של ראש העיר מר רוביק דנילוביץ' ותחת פיקודו של מנהל איכות הסביבה בעיר מר אריק יעקובי, נכנסו צוותי העירייה למלאכת גיזום עצי דקלים זריזה ברחבי העיר.

יענקי אחד מהחולים שדאג לסוכה במלון מספר בהתרגשות ל'בחדרי חרדים "הם התחילו לגזום את עצי הדקל מול חזית המלון, חששתי שזה לא יספיק, התקשרתי לראש העיר שהעלה לוועידה את מר אריק יעקובי, "לא נפסיק לגזום עד שתזעקו די" הרגיע אותנו מר יעקובי".

לאחר שנערמו בחזית המלון ערמות של ענפי הדקלים ארוכים וטריים כל ענף היה באורך של מעל 3 מטר. אישרו נציגי פיקוד העורף לחולים לצאת לחניה ולהכניס את הדקלים אל חצר המלון על מנת לסכך בהם כהלכתה את המלון.

"בכלל אני רוצה להדגיש את האדיבות של צוות המלון ופיקוד העורף אשר עושים הכל על מנת להנעים את השהות שלנו במלון" מסכם יענקי בשם כלל החולים במלון.

סוכות באר שבע קורונה פיקוד העורף ראש העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד