י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בריאות מעל הכל

לאחר שאושפז: נשיאי סין וצפון קוריאה בירכו את טראמפ

הנשיא טראמפ לקה בנגיף ומנהיגי העולם מיהרו לשלוח איחולי החלמה • מי שהפתיע היו נשיאי המעצמות שנמצאות ביריבות עם ארה"ב כדוגמת סין וצפון קוריאה שהצטרפו אף הם לאיחולים

לאחר שאושפז: נשיאי סין וצפון קוריאה בירכו את טראמפ
רויטרס

לאחר שנדבק בקורונה, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מאושפז ומקבל טיפול רפואי בבית החולים. מלאניה אשתו נדבקה אף היא, אך היא בניגוד לטראמפ בן ה-74 שאושפז, נשארה להחלים בבית הלבן.

נשיא ארצות הברית בן ה-74, שנדבק בקורונה אושפז בבית חולים צבאי, והוא מקבל כעת טיפול ניסיוני נגד הנגיף. על פי הדיווחים טראמפ סובל מתסמינים, וכדי שיוכל לקבל טיפול מיידי במידה ותחול הידרדרות הוא פונה לבית החולים.

לאחר הדיווח על מחלתו, רבים ממנהיגי העולם מיהרו לשלוח לנשיא איחולי החלמה מהירה, ביניהם גם מנהיגי המדינות שבדרך כלל מסוכסכות עם ארה"ב או עם הנשיא טראמפ כנשיאי סין וצפון קוריאה. בכלי התקשורת בסין דווח כי הנשיא שי ג'ינפינג שלח איחולי החלמה מהירה לטראמפ ולרעייתו והביע תקווה כי "יחלימו במהירות האפשרית". גם מנהיג צפון קוריאה קים ג'ונג און שלח ברכת החלמה מהירה לנשיא האמריקני ואמר כי הוא "מצפה להחלמתו המהירה של הנשיא".

גם נשיא טורקיה רג'יפ ארדואן שנכנס לעימותים כל העת עם הנשיא טראמפ, הניח את המחלוקת בצד וצייץ: "אני מאחל החלמה מהירה לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ והגברת הראשונה של ארה"ב מלאניה טראמפ אשר נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה. אני בכנות מקווה כי הם יתגברו על תקופת הבידוד ללא בעיות ויקבלו חזרה את הבריאות שלהם מהר ככל האפשר".

טראמפ עצמו צייץ הערב כי "רופאים, אחיות וכולם במרכז הרפואי הגדול וולטר ריד, ואחרים ממוסדות מדהימים שהצטרפו אליהם, מדהימים !!! התקדמות אדירה הושגה בששת החודשים האחרונים בלחימה במכה הזו, בעזרתם אני מרגיש טוב!".

קורונה דונלד טראמפ קים ג'ונג-און סין רג'יפ טאיפ ארדואן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד