י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הפגנות כן - לימוד תורה לא

השוטרים הגיעו לחפש את הטיש וקנסו את הבחורים שלמדו בסוכה

שוטרים שנכנסו לעיר בני ברק במטרה לאכוף את הנחיות הבריאות אחרי שקבלו דיווח על התקהלות אסורה וטיש המתקיים בחצר נדבורנא, גילו כי חוץ מכמה בחורים שישבו ולמדו במקום המתחם היה ריק לחלוטין, אך כל זה לא מנע מהם לחלק דוחו"ת ע"ס 500 ש"ח לכל אחד • צפו בתיעוד

השוטרים הגיעו לחפש את הטיש וקנסו את הבחורים שלמדו בסוכה
השוטרים בנדבורנה צילום: מוישי ריינר

המשטרה פשטה הערב (מוצ"ש), שוב, על העיר בני ברק, כשהמטרה היא איתור חסידויות המקיימות טישים והתקהלויות בניגוד להנחיות. לטענת המשטרה, הכוחות הגיעו למקום בעקבות דיווחים שהתקבלו אודות התקהלות אסורה.

במהלך הפשיטה הגיעו כוחות גדולים לסוכה הסמוכה לבית המדרש של חסידות נדבורנה בעיר, אך אלו הופתעו לגלות כי המתחם ריק כמעט לחלוטין, פרט למספר בחורים ששהו בסוכה הפתוחה. השוטרים קנסו את חלקם ב-500 ש"ח.

אלא, שבחסידות נדבורנה טוענים לאכיפה בררנית מצד המשטרה. גורמים בחסידות ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' אומרים כי השוטרים שהבינו שהגיעו לשווא, בחרו לקנוס מספר בחורים שישבו ולמדו בסוכה, למרות ששהו בטווח האלף מטר ממקום מגוריהם.

מהמשטרה נמסר כי בעקבות דיווחים שהתקבלו במשטרה אודות התקהלויות אסורות בישיבות ובחסידויות מרכזיות בבני ברק, הגיעו אליהן שוטרים וביצעו אכיפה. למנהל ישיבה בעיר נרשם דו"ח בסך 5000 ש"ח.

"משטרת ישראל תמשיך בפעילות האכיפה למען שמירה על שלום הציבור ובריאותו. הישמעות להנחיות הנה מצילת חיים", נמסר מהמשטרה.

נדבורנא קורונה סוכות דוחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד