ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"אל תשתיק אותי"

הנגבי איים לנטוש את האולפן; "תעמדו בסיכומים"

עימות התגלע אמש בין השר מהליכוד לעיתונאי באולפן. צחי הנגבי שהוזמן לראיון, רעם על כך שהעיתונאי ברוך קרא שנכח באולפן התערב והתפרץ לדבריו. השר אף קם ממקומו ואיים לנטוש לאור הפרת סיכומים מוקדמים | צפו בעימות

הנגבי איים לנטוש את האולפן; "תעמדו בסיכומים"
צחי הנגבי צילום: פלאש90

חבר הכנסת (ליכוד) צחי הנגבי לשעבר ושר המשפטים הגיע אמש (מוצ"ש) לאולפן חדשות 13 ל'ראיון אישי' - כפי שהוא הגדיר זאת - עם מגישת המהדורה, העיתונאית ליאור קינן.

הנגבי הסביר שלדעתו ההפגנות שהתקיימו אמש הן יריקה בפרצוף של הציבור. והעיתונאי ברוכי קרא שגם הוא ישב בפאנל ביקש להתערב.

הנגבי זעם על ההתערבות של העיתונאי קרא וצעק לעברו "אני לא אתווכח איתך. אתה יודע למה, כי אני לא הוזמנתי על ידך". 

קרא מצידו ניסה להמשיך את השאלה שלו. העיתונאי והח"כ ניהלו קרב צעקות, הנגבי זועק אותי אתה לא תשתיק. ברוכי בתגובה אני אחליט מתי לשתוק ומתי לא. 

הנגבי קם ממקומו, ודרש מהמגישה, "תשתיקי אותו" דרש, קינן מצידה ניסתה לפשר בין הניצים ואמרה "אנחנו לא משתיקים אף אחד. נמשיך את הדיון ואני אשאל את השאלות, בתגובה ניתק הנגבי את המיקרופון ואמר למגישה "פעם אחת תעמדו בסיכומים, אני לא מוכן להמשיך כך". עוד הוסיף הנגבי ואמר לקרא "אני הוזמנתי לראיון אישי" קרא בתגובה הבהיר לו "בניגוד לנהוג אצלכם, אצלינו מותר לפתוח את הפה" הנגבי המשיך לתקוף "אתה פתחת את הפה כשהייתה פה פנינה תמנו שטה? לא פתחת את הפה, אז גם לא תפתח אותו פה" תקף הנגבי. קרא המשיך בשלו "אתה לא תשתיק אותי".

לאחר שהמיקרופון שלו סודר והרוחות נרגעו סיכם הנגבי ואמר "תהיו בני אדם תעמדו בסיכומים".

ברשתות החברתיות היו מי שהגיבו והציעו שלא לראיין פוליטיקאים שמסכמים סיכומים שכאלה מראש ולא זורמים עם שאלות שאינן נוחות להם.

צחי הנגבי עימות חדשות 13

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד