י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
המרוץ לבית הלבן

איוונקה טראמפ: "אבא קיים יותר הבטחות ממה שהוא הבטיח"

קמפיין הבחירות של טראמפ רותם את כל הישגיו של הנשיא בשנים האחרונות בכדי לעודד מצביעים לבוא ולהשפיע • אייונקה, ביתו היהודייה של הנשיא השתתפה בכנס בחירות באורלנדו בו נטלו חלק מהגרים אסייתים רבים שמעולם לא נטלו חלק בבחירות בארה"ב • איוונקה ציינה את הישגיו של אביה וביניהם העברת השגרירות לי-ם

איוונקה טראמפ: "אבא קיים יותר הבטחות ממה שהוא הבטיח"
הנשיא עם חתנו ונכדיו היהודיים צילום: מתוך פייסבוק

איוונקה טראמפ בתו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, הציגה ביום רביעי האחרון את הישגיו הכלכליים במהלך קמפיין בחירות באורלנדו, אך נמנעה מאזכור ג'ו ביידן או את הוויכוח שהיה בשבוע שעבר בין אביה וביידן.

איוונקה הגיעה לכנס בחירות של הקהילה האסייתית, המתנדבים כללו אמריקאים וייטנאמים רבים שמעולם לא הצביעו בעבר למרות שחיים בארה"ב כמעט 50 שנה. "הם אולי לא מדברים אנגלית טוב מאוד, אבל הם מבינים שהם באים להירשם להצביע בפעם הראשונה בגלל הנשיא טראמפ," אמרה המנחה, כך דיווח האתר 'אורלנדו סנטינל'.

טראמפ נשאלה מה לדעתה הישגיו הגדולים ביותר של הנשיא בארבע השנים האחרונות. היא ענתה: "אני מאמינה כי הישגיו החשובים ביותר כוללים העברת שגרירות ארה"ב לירושלים, הפחתות מס, ביטול רגולציות, כפי שהוא אוהב לומר, הוא קיים יותר הבטחות ממה שהבטיח, וזה נכון", אמרה.

היא סירבה להתייחס לדיבייט בין אביה לג'ו ביידן השבוע, וגם לא הגיבה כשהמנחה הזכירה את ביידן מספר פעמים. במקום זאת, איוונקה העדיפה לדבר על הכלכלה ואמרה כי התחזית העסקית במדינה הייתה "מדהימה" בינואר, לפני תחילת התפרצות נגיף הקורונה.

"כשהמדיניות של הנשיא החלה לעבוד באמת, לנהל משא ומתן מחדש על עסקאות סחר, רפורמת מיסים, הפחתות מיסים, עצמאות אנרגיה - הכלכלה התחילה רק להמריא", אמרה. "ואז המגיפה הזאת נפלה עלינו".

יצוין כי רק יממה לפני ביקורה, דיסני הודיעה על אובדן של 28,000 מקומות עבודה בפארקי השעשועים שלה - מכה קשה לעיר הנופש. פארקי השעשועים של דיסני בקליפורניה ובפלורידה העסיקו כ-110,000 איש לפני המגיפה. קיצוצי העובדים הגיעו משני אתרי הנופש השונים.

איוונקה טראמפ דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד