י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
יריבים פוליטיים אך אנושיים

הזוגות קלינטון ואובמה פרסמו איחולים לטראמפ ורעייתו

הנשיאים הדמוקרטיים לשעבר ביל קלינטון וברק אובמה ורעיותיהם הניחו את המחלוקת הפוליטית בצד ופרסמו ברכת החלמה מהירה לנשיא הרפובליקני דונלד טראמפ ורעייתו מלניה, לאחר שהשניים נדבקו בנגיף הקורונה | ומי עדיין לא בירכו

הזוגות קלינטון ואובמה פרסמו איחולים לטראמפ ורעייתו
קלינטון\טראמ\אובמה צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

הבריאות מעל הכול: ביל והילרי קלינטון, וברק ומישל אובמה, הנשיאים לשעבר מטעם המפלגה הדמוקרטית איחלו לדונלד טראמפ ומלאניה 'החלמה מהירה' לאחר שהשניים נדבקו בנגיף הקורונה.

הנשיאים לשעבר איחלו לנשיא טראמפ ולאשתו רפואה שלמה ומהירה, ושלחו ברכות "לשלום צוות הבית הלבן, השירות החשאי ואחרים שנמצאים בחזית".

הנשיא לשעבר ורעייתו, יריבתו של טראמפ בשנת 2016 במרוץ לנשיאות, צייצו ביום שישי בערב הצהרות נפרדות אך זהות, לאחר שטראמפ הועבר למרכז הרפואי הצבאי הלאומי 'וולטר ריד'.

"אנו מאחלים לנשיא ולגברת הראשונה החלמה מהירה, ודואגים לשלומם של צוות הבית הלבן, השירות החשאי ואחרים הנמצאים בחזית", נכתב בהצהרותיהם. "המגפה הזו השפיעה על רבים כל כך, עלינו להמשיך ולהגן על עצמנו, על משפחותינו ועל קהילותינו". הוסיפו.

הנשיא לשעבר ברק אובמה, יריב מר של טראמפ, פרסם גם הוא ברכת רפואה שלמה לטראמפ.

אובמה אמר ביום שישי כי גם במהלך 'קרבות פוליטיים גדולים' חשוב לזכור ש'כולנו אמריקאים וכולנו בני אדם'.

"למרות שאנחנו בעיצומו של מאבק פוליטי גדול, ואנחנו לוקחים את זה ברצינות רבה, אנחנו רוצים גם להעביר את איחולינו לנשיא שלנו, לנשיא ארצות הברית, ולגברת הראשונה".

הוא הוסיף וכתב כי "מישל ואני מקווים שהם ואחרים שנפגעו מהקורונה ברחבי הארץ מקבלים את הטיפול שהם צריכים, והם יהיו בדרך להחלמה מהירה, וחשוב לזכור שגם כשאנחנו בעיצומם של מאבקים פוליטיים גדולים עם נושאים שמונחים על כף המאזניים, שכולנו אמריקאים וכולנו בני אדם, ואנחנו רוצים לוודא שכולם בריאים, מישל ואני רוצים לוודא שאנחנו חושבים על הנשיא והגברת הראשונה בתקופה קשה זו", כך אובמה.

יצוין כי הנשיאים לשעבר שעדיין בחיים, ג'ימי קרטר וג'ורג בוש, טרם פרסמו הצהרות פומביות.

דונלד טראמפ מלאניה טראמפ קורונה הילרי קלינטון ביל קלינטון ברק אובמה מישל אובמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד