י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"תתבייש לך! מסית ומדיח לעבריינות"

ח"כ קרא למפגינים: "אל תשלמו את הקנסות" ועורר זעם

מתקפה מהקואליציה ומהאופוזיציה נגד ח"כ עופר שלח שקרא למפגינים שקיבלו אמש דוחות בהפגנת השמאל בתל אביב שלא לשלם את אותן. חברו של שלח לספסלי האופוזיציה תקף אותו: "תתבייש לך! מסית ומדיח לעבריינות ולהפרת חוק חסרת אחריות ומסוכנת" | ח"כ מהקואליציה נצפתה מנסה לסייע לעצורים

ח"כ קרא למפגינים: "אל תשלמו את הקנסות" ועורר זעם
שוטרים בהפגנת השמאל בת"א צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בתום ערב סוער, עצרה אמש (מוצ"ש) המשטרה 38 מפגינים בתל אביב לצד מאות דו"חות שחולקו למפרי הסגר והנחיות הקורונה.

ח"כ עפר שלח שמבקש להתמודד על ראשות 'יש עתיד', עורר זעם רב כשקרא למפגינים לא לשם את הקנסות.

"התנהגות המשטרה הערב היא תוצאה ישירה של טירוף המלחמה בהפגנות של ביבי, והכניעה המוחלטת של כחול לבן לטירוף הזה", כתב שלח בחשבון הטוויטר שלו והוסיף כי "התשובה היא הגברת המחאה, ועוד דבר: אל תשלמו את הקנסות. תבחרו לעמוד לדין. נראה אותם מביאים אלפי מפגינים לבית המשפט. אני וכל נבחר ציבור ישר נהיה שם להילחם בשבילכם". כך שלח.

ח"כ שלמה קרעי מ'הליכוד' תקף את הח"כ וכתב: "שלח ולפיד מתחרים ביניהם על הנהגת רבע מנדט אנרכיסטי. כל דאלים גבר לפי האג'נדה שלהם. וכל זה, תוך סיכון חיי אדם. בושה וחרפה! עופר, זה שלפיד דמוקטטור ללא כבוד להכרעת הרוב, אנחנו יודעים. אבל אתה? רק הרגע בקשת פריימריז? בשביל מה? כשבעיניך חוק וסדר והכרעה דמוקרטית הם המלצה בלבד".

גם ח"כ בצלאל סמוטריץ' מ'ימינה', חברו של שלח לספסלי האופוזיציה תקף אותו: "תתבייש לך! מסית ומדיח לעבריינות ולהפרת חוק חסרת אחריות ומסוכנת - בריאותית, כלכלית ודמוקרטית. אתם אמנם שמאלנים עפר, והתרגלתם להרגיש אדוני הארץ שהחוק זה הם, אבל גם אתם כפופים לחוק וחייבים לציית לו. הגיע הזמן שתפנימו את זה".

בתוך כך, בתיעוד שפורסם ב'כאן חדשות' נצפתה יו"ר ועדת הפנים ח"כ מיקי חיימוביץ' מ'כחול לבן' בהפגנה בתל אביב, כאשר על פי הדיווח במהלך הערב ניסתה חברת הכנסת החברה בקואליציית נתניהו לסייע לעצורים.

על כך כזכור, כתב ח"כ קרעי כי "הליכוד חייב לדרוש את פיטוריה של ח"כ חיימוביץ' מתפקידה כיו"ר ועדת הפנים באופן מיידי. היא מפגינה נגד הממשלה, מצביעה נגד החלטותיה ועושה את תפקידה קרדום לחפור בו, לזימון דיונים על מעצר אנרכיסטים".

עפר שלח מפגיני שמאל בצלאל סמוטריץ שלמה קרעי מיקי חיימוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד