י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מידידות אמיצה ליריבות מרה

לא מצליחה להתגבר: הבנות קלינטון וטראמפ לא שוחחו כבר 4 שנים

צ'לסי קלינטון, בתו של נשיא ארצות הברית לשעבר, ובתה של הילארי קלינטון, מי שהתמודדה מול נשיא ארצות הברית הנוכחי, אמרה כי היא לא דיברה עם חברתה לשעבר - בתו של טראמפ, בגלל היותה "שותפה לגזענות, שקרים ושחיתות של אביה"

לא מצליחה להתגבר: הבנות קלינטון וטראמפ לא שוחחו כבר 4 שנים
הבחירות בארה"ב קלינטון & טראמפ צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

צ'לסי קלינטון חשפה כי לא דיברה עם חברתה לשעבר איוונקה טראמפ מאז 2016 תוך שהיא מטיחה ביקורת קשה נגד בתו הבכורה של הנשיא על היותה "שותפה ומאמצת באופן פעיל את הגזענות, והשקרים של אביה".

הבת הראשונה לשעבר, היום בת 40, התראיינה ביום חמישי בלילה לתוכנית "מה שקורה בשידור חי עם אנדי כהן" והתבקשה להתייחס למערכת היחסים שלה עם איוונקה בת ה 38, שהפכה ליועצת בכירה בבית הלבן זמן קצר לאחר הבחירות.

"לא דיברתי עם איוונקה מאז 2016, ואין לי שום עניין להתיידד עם מישהו שלא רק שותף אלא משתתף באופן פעיל בהתנגשות היומיומית של אכזריות וחוסר יכולת של הממשל הזה", אמרה צ'לסי. "זו התשובה".

לפני הבחירות שבהן ניצח טראמפ את אמה של צ'לסי, המועמדת הדמוקרטית ושרת החוץ לשעבר הילארי קלינטון - צ'לסי ואיוונקה היו בידידות ארוכת טווח.

ידוע ששתי הנשים היו חברות במשך שנים ועל פי הדיווחים היו יוצאות לדייטים זוגיים עם בעליהן מרק מזווינסקי היהודי, וג'ארד קושנר בזמן ששניהם התגוררו בניו יורק.

אך הקשר שלהם הועמד למבחן כאשר הוריהם התמודדו בבחירות לנשיאות ב-2016, אז כל העולם ראה את טראמפ וקלינטון מטיחים זה בזה עלבונות רבים, באופן אישי ופוליטי. צ'לסי ואיוונקה טענו בתחילת הקמפיין כי ידידותם תשרוד את הבחירות, אך מסתבר שזה לא קרה.

"היינו בקשר בתחילת הקמפיין" הסבירה צ'לסי, ועברה לפרצוף זועם נגד איוונקה בגין 'אימוץ' באופן פעיל את הממשל 'המושחת' של אביה. כך לטענתה. "אבל זה פשוט ממש קשה כשיש מישהו שמחבק באופן פעיל את המועמד שלו - בין אם זה אבא שלה ובין אם לא - הסוחר בגזענות ובאנטישמיות ואיסלאמופוביה ותיאוריות וקונספירציה ושקרים, וכל כך מושחת, אני לא חושבת שאיוונקה ואביה זהים בשום פנים ואופן, אבל אני חושבת שהיא יותר משותפה שלו, ואני לא רוצה להיות חברה עם מישהו כזה".

צ'לסי ואיוונקה נראו לאחרונה יחד כאשר ישבו זו ליד זו בהלווייתו של הנשיא לשעבר ג'ורג בוש האב בנובמבר 2018, אך היא טענה שהם לא באמת היו בקשר.

דונאלד טראמפ הילארי קלינטון איוונקה טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד