ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
לא זמן מתאים לצחוק

בעקבות הביקורת: אמזון הסירה תחפושת של קורונה

זה כבר לא מצחיק. חברת 'אמזון' הסירה מאתר המכירות מסיכת תחפושת של נגיף הקורונה, זאת בעקבות תלונות רבות שקיבלה מגולשים. דובר החברה הזהיר כי "כל המוכרים שלנו צריכים לעמוד בהנחיות שלנו"

בעקבות הביקורת: אמזון הסירה תחפושת של קורונה
נגיף הקורונה צילום: pixabay

בעקבות תלונות שקיבלה ממשתמשי האתר ברחבי העולם, ענקית הקניות 'אמזון' הסירה מהאתר מסיכות תחפושת של נגיף הקורונה, שעמדו למכירה והוצעו על ידי מוכר בסין.

בקבוצות שונות של הורים ובפורומי קניות ברשת כתבו לאחר שהמסיכה עלתה למכירה באתר כי היא "מאוד לא נעימה". התחפושת, הוצאה למכירה על ידי מספר מוכרים במחיר של 18.70 דולר, עם משלוח חינם מגואנגדונג שבסין, דומה לליצן מרושע בדמותו של נגיף הקורונה. על התחפושת השנויה במחלוקת נכתב שהיא מתאימה למבוגרים ולבני נוער.

כאמור, ההורים טענו כי התחפושת הזו "לא נעימה" וכי זה לא הזמן המתאים לצחוק על הקורונה בעוד שלמעלה ממיליון בני אדם מתו מהנגיף ועשרות מיליונים חלו בו. בעקבות הביקורת הורתה ענקית הקניות למוכר להסיר את המוצר מהרשת, אולם עדיין ניתן לקנות אותו באתרים אחרים.

לאחר הסרת המוצר, דובר החברה מסר כי "כל המוכרים שלנו צריכים לעמוד בהנחיות שלנו, ואנחנו ננקוט בפעולות כלפי מי שיפר אותן, כולל הסרת חשבונות. המוצר הזה לא נמכר יותר".
קורונה תחפושת אמזון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד