כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
בקריאה לחרדים

נתניהו דוחה את ההכרעה על המשך הסגר ליום חמישי

"אני מבקש מכולם, חרדים וחילונים כאחד לשמור על ההנחיות - הנחיות הסגר הם לא נגדכם, הם נגד הנגיף". כך מבקש הערב ראש הממשלה בהצהרה מלשכתו ומעדכן כי "את ההחלטות על המשך הסגר אחרי מוצאי שמחת תורה אנחנו נקבל רק ביום חמישי" | צפו בדבריו

נתניהו דוחה את ההכרעה על המשך הסגר ליום חמישי
רה"מ בנימין נתניהו צילום: Marc Israel Sellem/POOL

לקראת דיון קבינט הקורונה הצפוי להתכנס מחר (שני) ראש הממשלה בנימין נתניהו דוחה את ההכרעה על הארכת הסגר ליום חמישי, לקראת סיום הסגר שיחול במוצאי שמחת תורה.

בסרטון שפרסם מלשכתו, נצפה ראש הממשלה נתניהו אומר: "אני כמוכם חגגתי את חג הסוכות קצת שונה מתמיד, זה חג סוכות בלי אושפיזין, אני יודע שזה שונה אבל אני מבקש מכולם, חרדים וחילונים כאחד לשמור על ההנחיות - הנחיות הסגר הם לא נגדכם, הם נגד הנגיף".

לדברי ראש הממשלה: "אם נפעל כולנו יחד אנחנו מנצחים את הנגיף הזה. עוד קיימתי היום שיחות גם בנושא הבדיקות המהירות, גם בנושא הכלכלה, גם בנושאים אחרים. סביב השעון עובדים כדי לנצח את הנגיף. עכשיו יש כאלה שכבר אומרים שיש להם אופטימיות זהירה שהסגר כבר מתחיל לעבוד ולשטח את העקומה. אני יותר זהיר מהזהירים, אני רוצה לחכות לפחות שיעבור עשרה ימים".

"זה אומר", הסביר נתניהו "שאת ההחלטות על המשך הסגר אחרי מוצאי שמחת תורה אנחנו נקבל רק ביום חמישי. בינתיים נדון מחר בקבינט על נתוני היציאה ארוכי הטווח מהקורונה, המעבר משלב לשלב, שמירת האוכלוסיה המבוגרת ועוד הגדלת הקנסות והגבהת המשמעת והאכיפה כי זה הרי בנפשנו".

בנימין נתניהו קורונה סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד