י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מוכן להיות מס' 2

חולדאי הכריע: קופץ לזירה הארצית "כשיהיו בחירות - אהיה שם"

זה הופך ונהיה לעובד מוגמרת. ראש העיר הוותיק של תל אביב מודיע הערב בצורה רשמית כי כאשר יהיו בחירות הוא יתמודד בהן בניסיון להסיט את הניצחון לעבר השמאל. בליכוד תקפו ועקצו: ה"התנשאות שלו יחד עם יהירותו ובורותו הפוליטית תעזור לנו מאוד לנצח את הבחירות"

חולדאי הכריע: קופץ לזירה הארצית "כשיהיו בחירות - אהיה שם"
רון חולדאי צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי הכריע לאחר התלבטות ארוכה כי הוא צפוי להתמודד בזירה הארצית ברגע שהכנסת תתפזר, שמא בחודשים הקרובים.

בראיון הערב (ראשון) למהדורה המרכזית של 'חדשות 12' הוא תקף את התנהלות הממשלה סביב התנהלות הממשלה וטיפול המשטרה כנגד המפגינים, כאשר גם הוא נפצע אמש קלות מאלימות השוטרים.

חולדאי אמר למגישה יונית לוי, "כשיהיו בחירות אני אהיה שם". הוא סירב לומר באיזו מסגרת פוליטית יתמודד, אלא הבהיר  "אסכים להיות מקום 2 אם היותי מספר שתיים תביא להחלפת השלטון האיום הזה".

בליכוד הגיבו להודעת ראש העיר תל אביב חולדאי ומסרו: "יצא המרצע מהשק: חולדאי אומר שהוא מתמודד בבחירות לראשות השמאל נגד מרצ ויש עתיד ולכן תוקף את ראש הממשלה נתניהו שנלחם נגד הקורונה ולמען אזרחי ישראל".

יו"ר הקואליציה חבר הכנסת מיקי זוהר הגיב להודעתו של רון חולדאי וכתב: "תחזיקו אצבעות לכך שרון חולדאי יבוא להתמודד בבחירות הבאות. ההתנשאות שלו יחד עם יהירותו ובורותו הפוליטית תעזור לנו מאוד לנצח את הבחירות. בע"ה".

רון חולדאי בחירות לכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד