ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
מאחורי וילונות

דוברת פיקוד העורף נתפסה במספרה ונקנסה במקום

דוברת פיקוד העורף האמונה על הסברת ההנחיות לציבור, הפרה אותן בעצמה ונצפתה היום מסתפרת במספרה שנפתחה שלא כחוק. במספרה ידעו שהם פועלים בניגוד לחוק ואף כיסו את הפעילות הבלתי חוקית בוילונות. הדוברת נקנסה במקום

דוברת פיקוד העורף נתפסה במספרה ונקנסה במקום
המספרה שהוסתרה עם וילונות צילום: מתוך הטוויטר של אוריה אלקיים

בעוד כולנו מתמודדים עם הסגר שהטילה הממשלה בעקבות ההתפרצות המחודשת בגל השני של נגיף הקורונה, יש כאלו שעבורם ההנחיות הן רק המלצה להמון העם, והם מורמים מעם ומההנחיות.

הערב (ראשון) חושף הכתב אוריה אלקיים ב'כאן 11' כי דוברת פיקוד העורף נצפתה היום מסתפרת במספרה שנפתחה שלא כחוק. הדוברת האחראית לשקף לציבור את הנחיות הסגר הפרה אותן בעצמה.

במספרה ידעו שהם פועלים בניגוד לחוק ואף כיסו את הפעילות הבלתי חוקית בוילונות. הדוברת שנתפסה בהפרת ההנחיות הקורונה, נקנסה במקום.

הוילונות שמסתירים את פעילות המספרה.מתוך הטוויטר של אוריה אלקיים.

מדובר צה״ל מסרו בתגובה ״הפקודות והנהלים ברורים, ומצופה ממשרתי צה״ל לעמוד בהם באופן מוחלט. הקצינה הבינה את טעותה, התנצלה על כך ותינזף על ידי מפקדיה. יש לציין כי הקצינה שיתפה פעולה באופן מלא עם המשטרה".

זו לא הפעם הראשונה שבכירים האמורים להוות דוגמא לציבור נכשלים ונתפסים דווקא בהליכה למספרה. בגל הראשון היה זה חבר הכנסת אביגדור ליברמן, כאשר מלבד התעלמותו מההנחיות והליכתו למספרה שנפתחה במיוחד בשבילו. ליברמן התעלם גם מחוקי התנועה במקום ורכבו נכנס למדרחוב בירושלים שחסום לתנועת כלי רכב. ובנוסף, הרכב חנה בניגוד לחוק על המדרכה בכניסה למספרה.

פיקוד העורף מספרה דובר צה''ל קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד