י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ראש העיר מבטיח אכיפה נוקשה

ניו יורק תגביל תשע שכונות בהן יש אוכלוסייה גדולה של חרדים

בעוד החרדים חגגו את יום טוב שני של גלויות קיבל ראש העיר ניו יורק החלטה להגביל תשע שכונות בהן מתגוררת אוכלוסייה חרדית גדולה לאור הגל השני שפוקד את העיר. דה בלאזיו מצהיר כי הפעם ההגבלות יאכפו חזק יותר

ניו יורק תגביל תשע שכונות בהן יש אוכלוסייה גדולה של חרדים
חרדים ברחובות בורו פארק צילום: נתי שוחט, פלאש 90

ראש עיריית ניו יורק ביל דה בלאזיו הודיע ​​אתמול (ראשון) כי העיר תטיל מחדש סגר מוגבל שיכלול סגירת בתי ספר ועסקים לא חיוניים, בכמה שכונות עם אוכלוסיות יהודיות חרדיות גדולות. כזכור העיר פתחה רק לפני כמה ימים את כל בתי הספר הציבוריים.

הסגר ימשך שבועיים עד ארבעה שבועות בחלקים מפאר רוקאווי, קווינס, וגני ניו גרדנס בקווינס; וחלקים מבורו פארק, מידווד, גרייבסנד, בנסונהרסט ושפשיד ביי בברוקלין, כך דיווח ה'ניו יורק טיימס'. לפחות 3% מהאוכלוסיות באזורים אלה נבדקו בימים האחרונים ונמצאו חיוביים לנגיף הקורונה.

"היום, למרבה הצער, אינו יום לחגיגה, היום הוא יום קשה יותר", אמר דה בלאזיו בהצהרה והוסיף כי העיר תנקוט ב"פעולות חזקות מכפי שהיינו צריכים לנקוט לפני כמה חודשים".

ההודעה נמסרה ביום השני של חג הסוכות - יום טוב שני של גלויות, כאשר יהודים שומרי תורה ומצוות לא מעודכנים, ואת הבשורה הלא טובה הם קיבלו בצאת החג.

בתי הכנסת אינם חלק מתוכנית הסגר ויכולים להישאר פתוחים, אם כי עם מגבלות, כך אמר ראש העיר שהוסיף כי הוא עוקב אחר 11 אזורים נוספים שהתקרבו לשיעור של 3%. מכוני כושר ובריכות יהיו סגורים באזורים אלה, אך בתי הספר יישארו פתוחים.

ביל דה בלאזיו ראש עיריית ניו יורק קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד