י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אחרי שנדבק בנגיף

יו"ר בית הנבחרים: "מקווה שטראמפ יפתח את ליבו למיליונים שנפגעו"

ננסי פלוסי יו"ר בית הנבחרים בארה"ב, מקווה שליבו של טראמפ ייפתח למיליונים שנפגעו מהקורונה, אחרי שהוא עצמו נמצא חיובי לנגיף • פלוסי גם קראה לרופאיו להיות כנים לגבי מצבו של הנשיא לאחר הודעות סותרות לגבי מצבו

יו"ר בית הנבחרים: "מקווה שטראמפ יפתח את ליבו למיליונים שנפגעו"
הנשיא טראמפ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יושבת ראש בית הנבחרים של ארצות הברית, ננסי פלוסי אמרה כי היא מקווה שהמאבק של דונלד טראמפ בנגיף הקורונה 'יפתח את ליבו' למיליוני המשפחות שנפגעו מהמחלה הקטלנית ברחבי ארה"ב ויעורר אותו לשנות את המסלול בתגובתו למגיפה.

פלוסי גם דחקה ברופאים המטפלים בטראמפ למסור מידע מהימן לציבור על מאבקו, בעקבות סדרת הצהרות סותרות אודות מצבו של טראמפ.

בדברים שאמרה ביום ראשון ברשת- CBS בתוכנית "פני האומה", היא חזרה על כך כי "התפילות שלה הן עם הנשיא והגברת הראשונה", והוסיפה כי היא "מקווה שזה באמת יהיה איתות שעלינו לעשות טוב יותר במניעת ההתפשטות. של הנגיף הזה, אני מתפללת שבנוסף לבריאותו ייפתח ליבו של הנשיא למיליוני האנשים שנפגעו, מאות אלפי משפחות שסבלו ממוות".

כיו"ר הבית, פלוסי היא השנייה בתור של הירושה לנשיאות אחרי סגן הנשיא מייק פנס אם טראמפ לא יוכל לתפקד. גם פנס וגם פלוסי נבדקו ויצאו שליליים לנגיף הקורונה השבוע, כאשר פלוסי אמרה כי היא מתכננת להיבדק באופן קבוע.

פלוסי הוסיפה כי למרות שיש לה, לפנס ולטראמפ גישה לשירותי בריאות מצוינים, אין ל"קהילות של מיעוטים ולקהילות עניות, והם הושפעו באופן לא פרופורציונלי מהמגפה".

דונלד טראמפ קורונה ננסי פלוסי סגן הנשיא מייק פנס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד