י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אכיפה קשה • צפו

לילה של עימותים במאה שערים: 18 נעצרו

אמש (א') בשעות הערב פשטו כוחות המשטרה על שכונת מאה שערים וסביבותיה במטרה לאכוף את הנחיות הבריאות במקום | כניסתם נתקלה בהתנגדות קשה מצד התושבים, ועימותים קשים פרצו במקום | בתום הלילה הסוער הודיעה המשטרה כי עצרה 18 חשודים בהפרות סדר והתנגדות לכוחות

לילה של עימותים במאה שערים: 18 נעצרו
שוטרים במאה שערים צילום: קבוצת מחאות החרדים הקיצוניים

אחרי שעות ארוכות של עימותים קשים בין חרדים לשוטרים בשכונות החרדיות בסביבות מאה שערים, המשטרה הודיעה כי עצרה 18 חשודים בהפרות הסדר ויידוי אבנים לעבר השוטרים.

כוחות גדולים של משטרה פשטו כבר בשעות הערב על השכונות החרדיות באזור, במטרה לאכוף את המגבלות, אך נתקלו באי שיתוף פעולה מצד התושבים, מה שגרם לעימותים קשים בכמה מוקדים באזור.

תושבי השכונה טענו, כי במהלך האכיפה נרשמה אלימות מצד השוטרים שעצרו עוברי אורח לא כל סיבה. במספר תיעודיים שפורסמו ברשת נראים שוטרים עוצרים אזרחים שלא ביצעו אף עבירה, אחד מהם אף נעצר בזמן שתיעד את פעילות המשטרה.

לטענת המשטרה, הכוחות פעלו לאורך הלילה לאכיפת התקנות לשמירה על בריאות הציבור והקפדה על ההנחיות, ובתוך כך פיזרו מספר מוקדים בהם זוהו התקהלויות, ונגד אלו שהתנגדו להישמע להנחיות, נרשמו קנסות.

במהלך הלילה המשיכו הכוחות לאכוף את הסדר תוך שלטענת המשטרה קיצוניים יידו לעבר השוטרים אבנים וחפצים שונים. 2 שוטרים נפצעו ופונו לקבלת טיפול רפואי, כמו כן נגרם נזק למספר ניידות משטרה, רכבים פרטיים ולרכוש העירייה.

במהלך הפעילות ולאורך הלילה נעצרו סה"כ 18 חשודים בהפרות הסדר ויידוי אבנים לעבר השוטרים והם הועברו לחקירה. כנגד חשודים נוספים שהפרו את התקנות נרשמו דו"חות.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות על מנת לממש את אחריותה בשמירה על בריאות הציבור, ולא תאפשר לאף אדם או קומץ קיצוניים להצר את צעדיה", אומרים במשטרה.

מאה שערים הפגנות משטרת ירושלים משטרת ישראל קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד