ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
הפרת ההנחיות

השרה שנדבקה מציגה את גרסתה ומתנצלת

בעקבות הפרסום שהשרה גילה גמליאל שהתה בניגוד להנחיות בבית משפחתה בטבריה והשתתפה בתפילות בבית כנסת במהלך יום הכיפורים, השרה מתנצלת, מבטיחה לשלם את הקנס ומסבירה כי ההפרה נבעה מאילוץ משפחתי. במערכת הפוליטית קריאות לפטרה מתפקידה

השרה שנדבקה מציגה את גרסתה ומתנצלת
חיטוי בית כנסת צילום: פלאש 90

לאחר שעוררה סערה עם הדיווח ב'הארץ' על כך שהסתירה מידע ממשרד הבריאות והפרה את הוראות הממשלה כשנסעה לטבריה והשתתפה בתפילות בבית הכנסת - השרה גמליאל מציגה את גרסתה ומתנצלת.

השרה גמליאל, שנמצאה חיובית לקורונה לפני מספר ימים, הגיבה בהרחבה בשעה האחרונה לפרסום והסבירה כי ההפרה היא בעקבות אילוץ משפחתי: "פעלתי במגבלות הסגר כדי להמשיך בפעילותי הציבורית השוטפת ולאור היותי במקביל אם לבנות קטנות, והרצון שלי לשלב בין השניים. אני מבינה שבתקופה זו שבה קיימת חשיבות רבה לשמירה על אמון הציבור בהנחיות הממשלה".

"טעיתי בשיקול דעתי והיה מקום לנהוג אחרת", התנצלה השרה, "אני מבקשת להתנצל על כך בפני הציבור, ומודיעה שאשלם את הקנס הנדרש".

בנוסף, השרה הציגה את עמדתה והבהירה כי "טרם הסגר השרה ובעלה קיבלו החלטה משפחתית לשהות בטבריה בדירה עם משפחה הגרעינית, כפי שנוהגים במהלך השנה ובחגים, וביצעו זאת בהתאם להנחיות המאפשרות יציאה ממקום שהיה קבוע אחד למשנהו".

"השרה התפללה בבית הכנסת ביום הכיפורים לפי המתווה שפרסמה הממשלה תוך הקפדה על עטיית מסיכה", טוענים מסביבת השרה ומוסרים כי "בניגוד לנטען, השרה שיתפה פעולה באופן מלא בחקירה האפידמיולוגית של משרד הבריאות".

בשעות האחרונות נשמעו קריאות גם במערכת הפוליטית כי על השרה גמליאל להתפטר מתפקידה, זאת מאחר שהפרה באופן בוטה את הנחיות הממשלה. קריאה נשמעה גם לעבר ראש הממשלה לפטר אותה מתפקידה בממשלה.

הדרישה לפטר את השרה גמליאל הגיעה גם מתוך הקואליציה, כך חבר הכנסת רם שפע שכתב בטוויטר: "אם הסיפור על גילה גמליאל נכון, זו בושה וחרפה והליכוד חייב לתת דין וחשבון מיידי", לדבריו, "אסור לעבור לסדר היום על צפצוף וזלזול כל כך בוטים בהנחיות".

‏חבר הכנסת שפע פנה לראש הממשלה בנימין נתניהו: "‬⁩שוב הנציגים שלך, בדיוק כמוך, מצפצפים על כולם, אחר כך אתם מצפים מהציבור להקשיב להנחיות? פעם אחת תיקח אחריות ותהווה דוגמא אישית".

גילה גמליאל קורונה טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד