י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
דו פרצופיים

הפגנות, בכיף; ספורט, מצוין; כבוד אחרון למנהיג בישראל - לא!

השנאה לדת מעבירה אנשים על דעתם. אביגדור ליברמן שקרא לציבור "לפעול על פי השכל הישר, ולא להישמע להנחיות הממשלה" תוקף היום את משתתפי הלווית האדמו"ר מפיטסבורג זצוק"ל. והוא לא היחיד | צביעות, קווים לדמותה

הפגנות, בכיף; ספורט, מצוין; כבוד אחרון למנהיג בישראל - לא!
אביגדור ליברמן צילום: Sraya Diamant/FLASH90

אביגדור ליברמן מסית שוב, עם סיום ההלוויה של האדמו"ר מפיטסבורג זצוק"ל כתב ליברמן: "‏התמונות שאנחנו רואים מבטאות יריקה בפרצוף של מדינה שלמה. המגזר החרדי מנסה להגיע לחסינות עדר בגלל הכניעה של ביבי והרזרבי למפלגות החרדיות. כדי לשקם את הבריאות והכלכלה ולסיים את הסגר בהקדם, נתניהו והמפלגות החרדיות חייבים לעבור לספסלי האופוזיציה. ויפה שעה אחת קודם".

זה אותו ליברמן שאתמול כתב בחשבון הטוויטר שלו "‏כל אחד עם שיקול דעת מבין שחייבים לגבש מתווה לקיום הספורט בישראל. דווקא בתקופה קשה לספורט יש חשיבות יתרה כי הוא גורם מאחד שנותן לציבור תקווה, הנאה ומחזק בריאותו. עצוב שבגלל ממשלה משותקת הקבוצות נאלצות לחפש לעצמן פתרונות. רה"מ ורה"מ הרזרבי, עשיתם מספיק נזק. זה הזמן שלכם לרדת לספסל!"

וזה גם אותו ליברמן שאמר רק לפני מספר ימים בישיבת סיעה "נתניהו הקריב את בריאות הציבור על מזבח שמירת הקואליציה, ולכן כל ההחלטות שמתקבלות הן החלטות בלתי חוקיות בעליל. אני מציע לציבור להתנהל בהתאם לשכל הישר ולא בהתאם להנחיות הממשלה".

לא רק ישראל ביתנו הידועים בהסתה שלהם נגד הציבור החרדי התגלו היום כדו פרצופיים. גם חברת הכנסת תהלה פרידמן מכחול לבן שחלק מחבריה משתתפים ומעודדים את ההפגנות ההמוניות, מצאה את ההלוויה ככר נח להתנגח שוב במגזר החרדי.

"‏אני לא מצליחה להבין את הלוויה ההמונית באשדוד, עם אישור (למספר קטן יותר. בקפסולות) או בלי. שמחות בית השואבה, תפילות המוניות.
לא מבחינה בריאותית/חוקית אלא מבחינה דתית. הרי אם זה היה חשש לחמץ בפסח, היו נזהרים בטירוף. אז למה חשש פיקוח נפש לא מעניין בכלל. לא מזהה את התורה שלהם" הטיפה פרידמן.

קורונה אביגדור ליברמן חסידות פיטסבורג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד