כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
צפו בתיעוד

מפקד התחנה הכה באכזריות ילד מוגבל; מח"ש תבדוק

מתיעוד אמש בהפגנה שהתרחשה בירושלים נראה מפקד תחנת לב הבירה, סנ"צ שימי מרציאנו מכה באלימות קשה ילד, וממשיך כך גם לאחר שנאמר לו כי הילד לוקה בנפשו • המשטרה: "מדובר בתיעוד חלקי שאינו מציג את ההתרחשות במלואה" • צפו

מפקד התחנה הכה באכזריות ילד מוגבל; מח"ש תבדוק
התיעוד מההפגנה בירושלים צילום: צילום מסך

במהלך הפגנה שהתרחשה אמש (ראשון) בירושלים, תועד מפקד תחנת לב הבירה, סנ"צ שימי מרציאנו מכה באלימות קשה ילד קטן, זורק אותו על הרצפה בחוזקה ואף סוטר בפניו.

במהלך האירוע נשמעים אזרחים אומרים למפקד התחנה כי מדובר בילד לוקה בנפשו, אולם ללא הועיל.

אירוע זה מצטרף לעשרות מקרים אחרים בהם תועדו ביממה האחרונה שוטרים מכים באלימות קשה חרדים, כאשר בהרבה מהמקרים לאזרחים לא היה קשר להפרות הסדר.

כעת נמסר כי המחלקה לחקירות שוטרים תבדוק את התנהלות מפקד התחנה במקרה יחד עם עוד מקרים שבהם תועדו השוטרים מתעללים באזרחים.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה, כי "מדובר בתיעוד חלקי שאינו מציג את ההתרחשות במלואה. שניות קודם לכן הושלכו אבנים לעבר כוחות המשטרה שפעלו במקום להשבת הסדר הציבורי נגד עשרות מפרי סדר שיידו אבנים וגרמו נזק רב לרכוש, לרכבי אזרחים וניידות.

מספר שניות אחרי שהושלכה אבן לעבר השוטרים, הצעיר ואחרים נמלטו מהשוטרים שרדפו אחריהם במטרה לעצרם. אנו רואים בחומרה כל הפרת סדר באשר היא, במיוחד כאשר מדובר בהשלכת אבנים לעבר כוחות המשטרה ואזרחים, ונמשיך לפעול נגד אותם פורעי חוק באשר הם".

משטרת ירושלים הפגנה שימי מרציאנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד