י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"אשלם כל קנס שיוטל עליי"

הפרה נוספת של הח"כ; לפיד סיכם שיעזוב את תפקידו

יממה אחרי שנחשף כי הפר את הנחיות הממשלה בערב חג סוכות כשהלך להתארח אצל בנו, הערב נחשף כי ח"כ מיקי לוי הפר את ההנחיות כבר בראש השנה. עקב כך סיכם איתו יו"ר מפלגתו יאיר לפיד שיעזוב את תפקידו כחבר ועדת הקורונה. הח"כ מצידו התנצל והתחייב לשלם הקנס אם יוטל עליו

הפרה נוספת של הח"כ; לפיד סיכם שיעזוב את תפקידו
מיקי לוי בכנסת צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לאחר שדווח אמש (ראשון) ב'חדשות 12' כי חבר הכנסת מיקי לוי מ'יש עתיד' הפר את ההנחיות בערב חג הסוכות, הערב מתברר כי ההפרה בוטה יותר, בכך שהפר את ההנחיות גם בראש השנה, בעקבות כך יעזוב לוי את תפקידו בוועדת הקורונה.

הערב (שני) דווח ב'חדשות 12' כי בערב ראש השנה פגש חה"כ מיקי לוי את המשפחה. שלוש הנכדות שלו היו אצלו משעות הצהריים ועד הערב, אז הגיעה גם כלתו ולקחה אותם.

חבר הכנסת לוי אישר את הפרטים ומסר: "אכן שלוש הנכדות היו אצלנו מהצהריים והוריהן אספו אותם בערב. אני מביע צער על האירוע וכמובן שאשלם כל קנס שאני חייב על פי החוק".

בעקבות כך, הודיע הערב יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד כי הוא שוחח עם מיקי לוי וסוכם עמו כי הוא יעזוב את תפקידו בוועדת הקורונה לאור הפרת ההנחיות. מיקי לוי התנצל וישלם כמובן כל קנס שיוטל עליו.

יו"ר האופוזיציה לפיד שאמר בעבר כי לראש ממשלה הנאשם בפלילים אין את המנדט להטיל הגבלות על אזרחי ישראל, הוסיף ואמר: "אני קורא לכולם לשמור על ההנחיות ולשמור על עצמכם ועל הסובבים אתכם".

ח"כ מיקי לוי כתב הערב בחשבון הטוויטר שלו: "אני מתנצל בפני הציבור מעומק ליבי. בלי להכנס לפרטים כאלה ואחרים, ההתנהלות שלי היתה לא ראוייה ובשיחה עם לפיד הסכמנו שלאורה אסיים את תפקידי בו. הקורונה. כמובן שאשלם כל קנס שיוטל. גם כשקשה לא לפגוש את הנכדים והילדים בעת הזו, תפקידנו כנבחרים הוא להוות דוגמה ולקיים את ההנחיות באופן מלא". כך לוי.

מיקי לוי יש עתיד יאיר לפיד קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד