י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
11 נעצרו/עוכבו וחולקו דוחות

השוטרים פשטו על מסע הלווית האברך ופיזרו את המשתתפים

המשטרה ממשיכה לאכוף בצורה מוגברת ובלתי מתפשרת בתוככי הריכוזים החרדיים כשהערב חדרה לתוך מאה שערים בכדי לעצור את מסע הלוויה ההמוני של אברך חסיד תולדות אהרן שהתמוטט ונפטר בגיל 36 בלבד. על פי עדי ראיה, אביו השכול שגם שיכל את רעייתו בשנה שעברה הוכה על ידם

השוטרים פשטו על מסע הלווית האברך ופיזרו את המשתתפים
הערב במאה שערים צילום: קבוצת מחאות החרדים הקיצוניים

שוטרי משטרת ישראל פשטו הערב (שני) על מסע הלווית האברך ר' יהודה טרייטל ברנסדרופר ז"ל מחסידות תולדות אהרן בירושלים, שנפטר בגיל 36, לאחר שעבר התקף לב בבית המדרש. על פי חלק מהדיווחים השוטרים אף הכו את אביו הדיין הגאון רבי אהרן ברנסדרופר, שגם שיכל את רעיית בשנה שעברה, עת היה בדרכו למסע ההלוויה.

כאמור, המוני המלווים שיצאו מכיוון רחוב הנביאים והתכוונו להגיע לקבורה בהר הזיתים נבלמו על ידי כוחות המשטרה באזור שדרות חיים בר לב וההלוויה המשיכה להר הזיתים במסע מצומצם.

ממשטרת ירושלים נמסר, כי בהמשך לדיווח על מסע הלוויה שמתקיים לכיוון הר הזיתים, כוחות משטרה שהוצבו בציר הלוויה באזור סולטאן סולימאן ועד להר הזיתים פיזרו ובלמו את המשתתפים שנשארו במסע הלוויה, במהלך הפעילות עוכבו/נעצרו 11 חשודים בגין הפרת התקנות ונרשמו קנסות. מסע הלוויה הסתיים והמשתתפים שנותרו התפזרו.

מאה שערים הרב אהרן ברנסדורפר מסע הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד