י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הודף את הביקורת בתקשורת

הנשיא טראמפ: "אני יוצא מבית החולים; אל תפחדו מהקורונה"

חרף הביקורת עליו ולמרות תחזיות התקשורת העוינת אותו באשר למצבו, הנשיא האמריקני מודיע הערב בציוץ בטוויטר כי יעזוב הערב את בית החולים בחזרה לבית הלבן. "אני מרגיש טוב יותר מאשר לפני 20 שנה" ציין והוסיף באשר לנגיף הקורונה המשתולל: "אל תתנו לו לשלוט בחייכם"

הנשיא טראמפ: "אני יוצא מבית החולים; אל תפחדו מהקורונה"
הנשיא טראמפ במכוניתו צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הודיע בחשבון הטוויטר שלו כי הוא יוצא היום מבית החולים: "אני אעזוב את המרכז הרפואי הגדול וולטר ריד היום בשעה 18:30", צייץ טראמפ.

הנשיא כתב: "מרגיש ממש טוב! אל תפחד מקורונה, אל תתנו לו לשלוט בחייכם, פיתחנו תחת ממשל טראמפ, כמה תרופות וידע נהדרים מאד, אני מרגיש טוב יותר מאשר לפני 20 שנה".

טראמפ תקף את התקשורת על שהעבירה עליו ביקורת וכתב: "דווח כי התקשורת נסערת מכיוון שנכנסתי לרכב מאובטח להגיד תודה לאוהדים ולתומכים הרבים שעמדו מחוץ לבית החולים במשך שעות רבות, ואפילו ימים, בכדי לתת כבוד לנשיא שלהם, אם לא הייתי עושה את זה, המדיה הייתה אומרת כי זה גסות רוח מצידי".

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', הנשיא אושפז ביום שישי האחרון לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, והיום לאחר מספר ימים בלי הטוויטר הנשיא טראמפ התפרע במתקפת ציוצים.

הנשיא האמריקני לא זנח את הקמפיין לנשיאות וצייץ: "אם אתה רוצה העלאת מסים מסיבית, הגדולה ביותר בהיסטוריה של המדינה שלנו (ואחת שתסגור את הכלכלה והעבודות שלנו), הצביעו לדמוקרטים".

"מצביעי וירג'יניה, המושל שלכם רוצה למחוק את התיקון השני שלכם, עצרתי אותו, אני הדבר היחיד בינכם לבין התיקון השני שלכם, אני עובד קשה בווירג'ינה, זה המשחק, עדיף לכם להצביע לנשיא המועדף עליכם, או תגידו שלום לשלום למיסים נמוכים וזכויות נשק".

"שיא בשוק המניות, הצביעו, הצבא חזק בשיא כל הזמנים, הצביעו, חוק וסדר, הצביעו, חופש דת הצביעו, קיצוץ המס הגדול ביותר אי פעם, ועוד קיצוץ בדרך, הצביעו, הרייטינג הטוב ביותר, 91%, הצביעו, תוכנית החלל, הצביעו".

"קיצוץ מסיבי ברגולציה, הצביעו, בעד חיים, הצביעו, תוכנית הבריאות זולה יותר וטובה יותר, הצביעו, הגנה על תנאים קיימים, הצביעו, נלחם בחדשות המזוייפות של המדיה המושחתת, נגן על החוקה השניה, הצביעו, שלום בדרך עוצמתית, נחזיר את החיילים שלנו הביתה, הצביעו". כך טראמפ.

דונלד טראמפ קורונה בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד