י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
צפו בתיעוד

חנן בן ארי עצר את ההופעה בפתאומיות וביקש מהקהל ללכת

הזמר והיוצר הדתי חנן בן ארי נבחר על ידי עיריית כרמיאל לבוא ולשמח לרגל החג את התושבים הנצורים בבתיהם בשל הסגר, אלא שכמה דקות אחר תחילת ההופעה הוא הבין כי לא ניתן יהיה לקיימה בכפוף להנחיות בשל הצפיפות במקום • צפו

חנן בן ארי עצר את ההופעה בפתאומיות וביקש מהקהל ללכת
חנן בן ארי בהופעה צילום: חיים טויטו

הזמר והיוצר חנן בן ארי הוזמן אמש (שני) על ידי עיריית כרמיאל, לשיר על גבי "משאית השמחה" בעיר.

במהלך ההופעה ולאחר שהספיק לשיר שיר אחד בלבד, ראה בן ארי כי קהל המונים מתגודד סביב המשאית - בניגוד להנחיות משרד הבריאות ועצר את ההופעה. בתיעוד שפרסם כתב ynet רן בוקר נראה חנן בן ארי מכריז "מה שקורה פה לצערי במסגרת החוק ובמסגרת ההנחיות של משרד הבריאות זה משהו שהוא לא מתאפשר. מחילה".

עיריית כרמיאל מסרה בתגובה לכתב ynet רן בוקר, כי "שני המופעים של זמר השנה חנן בן ארי התקיימו על משאית בדומה למופעים שהתקיימו בכל רחבי הארץ בערב יום העצמאות ובתיאום עם המשטרה. ראש העיר משה קונינסקי ביקש לפני כל מופע שחלף על פני 5 שכונות מדי יום ברחבי העיר - בכל שכונה כ-15 דקות לשמור על ההנחיות ולעטות מסיכות. הכל בכפוף למרחק של ק"מ הליכה מהבתים בכל שכונה בדיוק עפ"י הכללים הנדרשים בהפגנות ובתפילות. ניתן להגדיר: הפגנה רוחנית תרבותית".

עוד הוסיפו בעירייה כי "תושבי כרמיאל ממושמעים ואחראים ומצויים בסגר ומקיימים את הנחיות הסגר כנדרש. ראש העיר רצה לחזק את רוחם בימים אלה ולכן נבחר להופיע זמר השנה חנן בן ארי".

חנן בן ארי כרמיאל סוכות קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד