י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"ביום ההולדת"

מנחת הטלוויזיה ביכתה על לכתו של האדמו"ר מפיטסבורג: "דוד מוטי"

בימים האחרונים ובפרט מרגע פטירתו של האדמו"ר מפיטסבורג זצ"ל אמש, מתגלים עוד ועוד סיפורים על גדלותו ואהבת ישראל העצומה שהייתה בו • זווית נוספת חשפה הידוענית קורין גדעון הנשואה לאחיינו של האדמו"ר זצ"ל, בו סיפרה על הקשר הקרוב ועל תחושת היתמות האישית והמשפחתית

מנחת הטלוויזיה ביכתה על לכתו של האדמו"ר מפיטסבורג: "דוד מוטי"
בחלאקה לבן משפחתו צילום: שוקי לרר

מנחת הטלוויזיה קורין גדעון הנשואה לאיש העסקים חילי סורוצקין, העלתה אמש (שני) פוסט לעמוד האינסטגרם שלה עם למעלה מ-190 אלף עוקבים, ובו ביכתה על לכתו של האדמו"ר מפיטסבורג זצוק"ל - דודו של בעלה חילי.

"לפעמים החיים מכים בנו חזק", כתבה גדעון. "חילי חוגג היום יום הולדת, אבל במקום להתעורר לשמחה, התעוררנו לבשורה קשה מאד - הדוד האהוב והקרוב ביותר אליו נפטר. האדמו"ר מפיטסבורג זצוק"ל, שהיה פשוט דוד מוטי בשביל חילי".

גדעון שיתפה כי "תמיד חילי סיפר לי איך בתור ילד כל כך אהב לנסוע לחצר שלו לאשדוד, להתארח שם בשבת, להיות לצידו ב'טישים'. הוא היה אמנם אדמו"ר, אבל תמיד התייחס לחילי כמו בן. הייתה לנו גם הזכות הגדולה שיברך אותנו בחתונה. קצרה היריעה מלהכיל את כל פועלו של האדמו״ר אבל אחד הדברים שהכי ייחדו אותו הייתה האהבה הגדולה שלו למוזיקה והוא ידוע בניגונים הרבים שהוא הלחין".

גדעון סיימה במילים "היום הזה הוא יום שמערבב בתוכו חיים ומוות, אבל זה כנראה טבעו של עולם. יהי זכרו ברוך".

חסידות פיטסבורג הרבי מפיטסבורג קורין גדעון חילי סורוצקין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד