ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
ישלם את המחיר?

זעזוע ושאט נפש: פרופסור בכיר בדברי הסתה חמורים כנגד הציבור החרדי

פרופסור בכיר בבית החולים 'הדסה' בדברי הסתה חמורים כנגד הציבור החרדי בעקבות מסע הלוויתו של האדמו"ר מפיטסבורג שנערכה אמש • בדבריו כינה הפרופסור את המוני המלווים כ'אנרכיסטים', ולגלגל בחוצפה על הלבוש המסורתי החסידי • 'הדסה' בתגובה: "התבטאות מיותרת"

זעזוע ושאט נפש: פרופסור בכיר בדברי הסתה חמורים כנגד הציבור החרדי
מסע הלווית הרבי מפיטסבורג זצ"ל צילום: שוקי לרר

נגיף ההסתה מחלחל: פרופסור אבי סלומון, מנהל יחידה בבית החולים הדסה עין כרם, פרסם מספר פוסטים ובהם הסית קשות כנגד הציבור החרדי. בפוסט אחר אף כינה את האדמו"ר מפיטסבורג זצ"ל "אנרכיסט" עפ"ל.

בשני פוסטים שונים שהעלה לחשבון הפייסבוק הפרטי שלו על האדמו"ר מפיטסבורג שנפטר מהקורונה ואתמול נערכה הלוויתו, כתב סלומון "אנרכיסטים בהמוניהם הולכים ללוות את אדמו"רם האנרכיסט לאחר שחלה ונפטר מקורונה, היום באשדוד".

סלומון הוסיף ללעוג, "יסמניקים? שוטרים על סוסים? מכת"זיות? מפקד מחוז עם כרס גדולה? חחחחחח".

הפוסטים מעוררי הסלידה של הפרופסור\\מתוך הפייסבוק

בפוסט אחר צירף תמונה של האדמו"ר עם שטריימל וכתב "מעניין כמה צובלים, שועלים ומינקים קיפחו את חייהם כדי שמזנבותיהם יעשו את הכובע הזה".

לאחר מכן הוסיף כתגובה לאחד מהגולשים, כי "זה לא פרחים, זו קורונה מרחפת".

מהדסה נמסר בתגובה: "ההתבטאות אכן מיותרת ואינה ראויה. הנהלת הדסה וצוותה מכבדים את כלל האוכלוסיה בארץ ללא כל הפליה או השמצה. אין כל קשר בין התבטאות של איש צוות מסויים, לבין גישתו המכילה והמכבדת של המרכז הרפואי הדסה. בית החולים ידוע כביתם של כל הקהלים ובני כל המגזרים, ועל כך יעידו אלפי המטופלים הבאים בשערינו ורבנים מובילים בקהילה החרדית, וכן שיתופי פעולה נרחבים שמתקיימים בין הציבורים השונים וצוותי הדסה לטובת כלל ישראל".

פיטסבורג הסתה אנטי חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 127 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד