י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הקדים לשוב?

צפו: הנשיא טראמפ נוחת בבית הלבן לאחר האשפוז

הנשיא טראמפ חזר לבית הלבן לאחר שלושה ימים בבית החולים 'וולטר ריד' • במרכז הרפואי קבל הנשיא טיפול ניסיוני בנגיף הקורונה, וכעת נותר עליו ליטול את המנה החמישית והאחרונה • מומחים חוששים שחזרתו מוקדמת מידי

צפו: הנשיא טראמפ נוחת בבית הלבן לאחר האשפוז
הנשיא נוחת בבית הלבן צילום: מתוך הסרטון

רפואה שלמה? הנשיא טראמפ חזר לבית הלבן אמש (יום שני) בערב לאחר שלושה ימים של טיפול בבית חולים עקב נגיף הקורונה בו נדבק הנשיא.

טראמפ ירד במדרגות של המרכז הרפואי וולטר ריד כשהוא לבוש במסכה וללא סיוע זמן קצר לפני השעה 19:00, הרים אגודלים למצלמות ואמר רק: "תודה רבה לכולם".

כשחזר לבית הלבן, הוא הסיר את המסכה לזמן מסוים כדי לצפות בעזיבת המסוק הנשיאותי, 'מארין וואן' שהטיס אותו חזרה מבית החולים הצבאי במרילנד.

לאחר מכן הנשיא פרסם תיעוד וידיאו שצולם ממרפסת הבית הלבן והצהיר: "עכשיו אני יותר טוב. אולי אני חסין, אני לא יודע. אבל אל תתנו לזה לשלוט בחייכם, החיסונים נמצאים בדרך".

חזרתו של טראמפ לוושינגטון הגיעה ביום בו הכריז על עצמו שהוא 'מרגיש טוב באמת' וחזר לטוויטר כדי להראות לעולם את תפקודו ולהמעיט בחומרת הנגיף.

רופאו של הנשיא דר' קונלי אמר כי טראמפ ייקח ביום שלישי בערב את המנה החמישית והאחרונה של התרופות שלו בבית הלבן. הוא הוסיף כי הרופאים נותרו מודאגים מהאפשרות שמצבו של טראמפ עלול להידרדר בין הימים 7-10 מהיום שהוא נדבק, כפי שקרה לחולים רבים אחרים.

ג'ו ביידן, יריבו הדמוקרטי של טראמפ, נמנע מלבקר את הנשיא במהלך אשפוזו. אך ביום שני בערב אמר ביידן כי הוא לא הופתע, לאחר שטראמפ חלה בנגיף מכיוון שהנשיא נמנע מללבוש מסכה והשתתף באירועים עם קבוצות גדולות.

דונאלד טראמפ קורונה הבית הלבן אשפוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד