י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מלאכים בלבן

המחלימים הצליחו להביא את שמחת החג למחלקת הקורונה • צפו

מתנדבים מחלימי קורונה שגויסו באמצעות ארגון 'עזר לחיים' נכנסו למחלקת הקורונה המבודדת בבית החולים שיבא והביאו עמם את שמחת החג למאושפזים • צפו בתיעוד

המחלימים הצליחו להביא את שמחת החג למחלקת הקורונה • צפו
מחלקת קורונה בשיבא - תל השומר צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

מחלקת הקורונה במרכז הרפואי 'שיבא' כמו מחלקות קורונה בבתי החולים ברחבי הארץ, היא המקום האחרון שבו בן אדם רוצה להיות בחג השמחה חג הסוכות. גם בימים כתיקונם הבידוד מקשה על חולי הקורונה, על אחת כמה בימי החג שבהם היו רגילים לחגוג בחיק המשפחה.

אך היום הם חוו הפתעה מרגשת. המתנדבים המחלימים שכבר זכו לשם המלאכים בלבן, מתנדבי 'עזר לחיים' שהחלימו מקורונה, הגיעו שהם ממוגנים בלבוש לבן, למחלקת הקורונה במרכז הרפואי 'שיבא' והביאו את השמחה למחלקה. ריקודים ושירי חג שהעלו חיוך על שפתותיהם הדואבות של המאושפזים במחלקת הקורונה.

לאחר סיום ריקודי השמחה הודו המאושפזים למתנדבים על רוח השמחה שהביאו למחלקה, בימים של דאגה והתמודדות עם מחלה קשה.

הרב נתי צישינסקי יו"ר 'עזר לחיים': "מדהים כל פעם מחדש, לגלות את רוח ההתנדבות של מחלימי הקורונה, שמבקשים לבוא ולהתנדב למרות התנאים הקשים של הצורך במיגון ולשמח את ליבם של החולים. בפרט בימי החג שבהם החולים נאלצים להתנתק ממשפחותיהם, המתנדבים מביאים להם את השמחה לבית החולים. אני רוצה להודות להנהלת המרכז הרפואי 'שיבא' שכמו תמיד יודעת להעריך את התרומה הכבירה של המתנדבים, לבריאותם ושלומם של החולים". 

עזר לחיים שיבא קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד