י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בדרך להופעה

נס: הזמר התהפך עם רכבו וחילץ את עצמו • צפו

ימים ספורים לפני צאת אלבומו הרביעי, כוכב הזמר שמילי אונגר התהפך עם רכבו על גגו, עת היה בדרכו להופעה. בעקבות ההודעות הרבות שקיבל הוא החליט להגיב בוידאו, בו סיפר על הנס הגדול שחווה והבטיח לערוך סעודת הודיה. הוא סיפר כי אלבומו הרביעי יופיע מיד אחרי סוכות > צפו

נס: הזמר התהפך עם רכבו וחילץ את עצמו • צפו
הרכב ההפוך של שמילי אונגר צילום: באדיבות המצלם

נס גלוי בעיצומו של החג: כוכב הזמר החסידי מארה"ב שמילי אונגר, התהפך אמש בשעות הצהריים עם רכבו, עת היה בדרכו להופעה. שמילי הצליח להיחלץ מהרכב שהתהפך על גגו ללא פגע. שעות לאחר מכן התמלא הנייד שלו בשאלות רבות באשר למצבו מידידים ואוהדים, עקב כך הוא שיגר מסר בוידאו בו סיפור על אשר אירע כשהוא מודה להשי"ת על הנס הגדול שגמל לו והבטיח לקיים סעודת הודיה.

"כל מי ששולח לי הודעות זה מחמם את הלב, אז החלטתי לענות בוידאו כי יש הרבה מאד שאלות על מה שקרה לי", פותח שמילי ומספר: "אף פעם לא היו לי כל כך הרבה הודעות, אז זה הסיפור, אני הייתי בדרך להופעה בהרים והייתי מעורב בתאונה קשה, הרכב שלי התהפך, הרכב הלך טוטאלית, זחלתי החוצה מהחלק האחורי של הרכב, ודאגתי איך אני מגיע להרים להופעה, כי אני הייתי בפנסילבניה, אני צריך להיות שם בזמן, אני חייב לעבור על השירים לפני כן, הגעתי לבסוף חצי שעה לפני ההופעה, סידרתי את הפאות, אמרתי תהילים ונתתי צדקה ונכנסתי להופעה, הייתי מאד מבולבל, אבל זה סוכות ושמחים ושרים לילדים צדיקים".

"לכל השואלים", הוסיף אונגר, "אני מאד מעריך את האיחולים, לא ידעתי שיש לי כל כך הרבה אוהדים ואנשים שאוהבים אותי, אני כבר לא יכול לחכות לדיסק החדש שלי שנקרא "מדרגות".

"שנעלה ממדרגה למדרגה, זה מה שאנחנו מבקשים מהשם, זה ייצא אחרי סוכות עם ניגונים יפים מאד, ברוך השם אני בסדר ותודה לכם על האיחולים והברכות, ההופעה הצליחה ואנשים אהבו, אני מודה להשם על החסדים שעשה ועושה איתי, בעזרת השם אעשה סעודת הודיה ואני אזמין את כולכם, עוד נראה איך נעשה זאת, אני מודה להשם ואני מעריך את החיים עכשיו יותר מקודם, תנהגו בזהירות", סיים הזמר.

שמילי אונגר התהפכות רכב תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד