ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
עדיפות למירי רגב

זעם על התנהלות מזכיר הממשלה: "לא מבין איך הוא מנהל את הדיון"

שרי כחול לבן טוענים כי מזכיר הממשלה צחי ברוורמן נותן עדיפות לשרי הליכוד להשמיע את קולם במהלך דיוני קבינט הקורונה. "לא מבין איך אתה מנהל את הדיון. לכולם אתה קוצב זמן אבל כשמירי רגב מתלהמת על ההפגנות אתה נותן לה לדבר בלי סוף"

זעם על התנהלות מזכיר הממשלה: "לא מבין איך הוא מנהל את הדיון"
צחי ברוורמן לצד ראש הממשלה נתניהו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

דיוני הקבינט השבועיים כבר הפכו מזמן לסוערים, הציטוטים משם מועברים לתקשורת בזמן אמת. לאחרונה נראה כי הנושא שגורם לעימותים שוב ושוב בין שרי הליכוד לשרי כחול לבן הוא סאגת המשך קיום ההפגנות.

בדיון הקבינט שהתקיים אתמול העלו שרי כחול לבן טענה כי מזכיר הממשלה צחי ברוורמן, איש אמונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שגם קובע את סדרי הדיון, נתן העדיפות לשרה מירי רגב מהליכוד משום שדיברה על נושא ההפגנות שלא יורד מסדר היום.

הבוקר (שלישי), שיתף חבר הקבינט השר יזהר שי מהנעשה בדיון. "הייתה שם סיטואציה הזויה" אמר בראיון לגל"צ. "בדרך כלל ברוורמן (מזכיר הממשלה א.ק.) מנהל את הישיבות בצורה מעולה. אתמול נתנו לי לדבר 5 דקות ואז השרה ⁦‪מירי רגב‬⁩ החלה בנאום של רבע שעה על ההפגנות, כנראה בשביל רווח פוליטי".

כתבת גל"צ מוריה אסרף וולברג דיווחה אמש, כי במהלך הדיון, שר המשפטים אבי ניסנקורן תקף את מזכיר הממשלה ברוורמן: "לא מבין איך אתה מנהל את הדיון. לכולם אתה קוצב זמן אבל כשמירי רגב מתלהמת על ההפגנות אתה נותן לה לדבר בלי סוף. למה כל דיון הופך לדיון בנושא הפגנות?"

הבוקר השיב מזכיר הממשלה במתקפה משלו נגד שרי כחול לבן ואמר במהלך ראיון: "מצטער שנוצרה שיטה ששרים תוקפים פקידים - זה לא היה ככה אף פעם". ברוורמן ציין כי "היא (השרה רגב א.ק.) דיברה 10 דקות. בתוך ישיבה של 5 שעות ועד שהיא העלתה את הנושא, אף אחד לא התייחס אליו".

עוד טען מזכיר הממשלה ברוורמן: "אני תמיד ממלכתי ונותן זכות דיבור לכל השרים ללא קשר להשתייכותם הפוליטית. במקרה של ⁦‪השר יזהר שי‬⁩ - הוא האחרון שצריך לטעון לחוסר שוויון, הוא בדרך כלל מקבל זמן ארוך במיוחד להתבטא. להערכתי הוא דיבר לא פחות ממנה".

קורונה צחי ברוורמן מזכיר הממשלה אבי ניסנקורן יזהר שי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד