י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מורמים מעם

מצפצפים על ההנחיות; ראש השב"כ אירח את בני משפחתו בחג

אל ראש הממשלה ונשיא המדינה שהפרו את ההנחיות בגל הראשון, מצטרפים בגל השני עוד ועוד בכירים בהנהגת המדינה ונתפסים מארחים את בני משפחותיהם. אל לב הכנסת מיקי לוי והשרה גילה גמליאל מצטרף היום ראש השב"כ נדב ארגמן • כל הפרטים בפנים

מצפצפים על ההנחיות; ראש השב"כ אירח את בני משפחתו בחג
ראש השב"כ נגב ארגמן צילום: תקשורת שב"כ

מי יאכן את המאכן? בעוד סערת השרה גילה גמליאל והפרת הסגר בעיצומה, מתרגשת הפרה בוטה חדשה. על פי דיווח של העיתונאית כרמלה מנשה ברשת ב', ראש השב"כ נדבר ארגמן אירח בחג ראשון של סוכות את בני משפחתו, שאינם מתגוררים איתו.

על פי דיווחה, בתו הבוגרת, המתגוררת במרחק קילומטרים רבים, וכן אורחים נוספים, כולל הבת של רעייתו ובן זוגה, שאינם מתגוררים בבית משפחת ארגמן, נכחו בחג הראשון בביתו של ראש השב"כ.

הכתבת הצבאית הוותיקה תמהה כמו רבים: "לא ניתן להבין איך באופן שיטתי בכירי המדינה מפרים את ההנחיות המפורשות, הנחיות שכל אדם מן היישוב משתדל לקיימן, ואם לא אז הוא נקנס".

מהשב"כ נמסר בתגובה: "איננו מתייחסים לחיים הפרטיים של ראש השב"כ".

כרמלה מנשה מחדדת ומציינת כי "למרות המורכבות במשפחה הזו. כאשר מדובר בראש שב"כ המתגורר עם רעייתו, צריך להבין שאמנם מדובר בהורים גרושים אבל הבת מזמן כבר לא קטינה היא מתגוררת במרחק עם אמה רעייתו לשעבר של ראש השב"כ. וגם הבת של רעייתו הנוכחית לא מתגוררת איתם".

‏פרופ' איתמר גרוטו התייחס לחשיפת הפרטים ואמר: "אני יכול רק להצטער על זה. אני אישית לא מבקר את אמא שלי ומדבר איתה רק בטלפון".

יצוין שארגמן איננו היחיד. בגל הראשון היו אלו ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא המדינה ראובן ריבלין שהפרו את ההנחיות. ובגל השני ח"כ מיקי לוי, חבר ועדת הקורונה מטעם 'יש עתיד' התפטר מתפקידו בוועדה לאחר שפורסם כי הפר את ההנחיות בראש השנה ובסוכות. יצוין כי השלושה התנצלו.

בנוסף אליהם, גילה גמליאל, השרה לאיכות הסביבה עדיין נמצאת בכותרת סביב הסוגיה האם דיברה אמת בחקירה האפדימיולגית שעברה לאחר ששהתה בבית כנסת בעיר טבריה ביום כיפור, תוך הפרת הנחיות חמורה.

נדב ארגמן ראש השב"כ קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד