י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בעקבות התפרצות הגל השני

מושל ניו יורק קבע: "לא יותר מ-10 מתפללים בכל בית כנסת"

בשל התפרצות מחודשת של נגיף הקורונה במדינת ניו יורק, מושל המדינה הודיע על שורת הגבלות בהתאם לתכנית רמזור, כאשר ההגבלות החמורות והקשות ביותר יחולו על אזורים המוגדרים אדומים בשל אחוזי תחלואה גבוהה במיוחד. הוא הזהיר כי ההפרות יגיעו עד לקנס בגובה 15 אלף דולרים

מושל ניו יורק אנדרו קואומו
מושל ניו יורק אנדרו קואומו צילום: באדיבות המצלם

מושל ניו יורק, אנדרו קואומו הכריז על שורת חוקים והגבלות חדשים באזורים הנמצאים בסיכון גבוה בניו יורק ובאזורים הסובבים אותה.

ההגבלות כוללות השבתת עסקים לא חיוניים שיכנסו לתוקף כבר היום (רביעי) אך לא יאוחר מיום שישי, ויהיו בתוקף למשך 14 יום, כאשר המדינה תבדוק לאחר שבועיים את המצב. גם בניו יורק כמו בישראל הופעלה תכנית הרמזור.

ההגבלות באזור אדום:

בתי כנסת - 25% קיבולת, 10 מתפללים לכל היותר, אספות גדולות אסורות, עסקים לא חיוניים סגורים - מזון מהיר יתאפשר רק במשלוח ובתי ספר יהיו סגורים.

ההגבלות באזור כתום:

בתי כנסת יורשו לאכלס קיבולת של 33%, 25 מתפללים לכל היותר, מפגשים עם מקסימום 10 אנשים בפנים ובחוץ, סגירת עסק שאינו חיוני, כולל מכוני כושר, ארוחות בחוץ עד ארבעה סועדים לכל שולחן, בתי ספר יתקיימו באמצעות למידה מרחוק בלבד.

ההגבלות באזור צהוב:

בתי כנסת יוכלו לאכלס עד 50% קיבולת, מפגשים יותרו עד 25 איש לכל היותר בפנים ובחוץ, עסקים יישארו פתוחים, בתי ספר יפעלו בתנאי לבדיקות קורונה שבועיות וחובה על כל תלמידים והמורים להיבדק, הבדיקות יחלו בשבוע הבא.

המושל קואומו הזהיר והודיע ​​כי הקנסות בגין הפרת ההוראות יגיעו עד-15,000 דולר.

קורונה מושל מדינת ניו יורק חרדים בניו יורק אנדרו קואומו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד