י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אישי הציבור מצפצפים

בניגוד להנחיות: שרה נתניהו הזמינה ספר בשיא הסגר

המדינה כולה תחת סגר, המשטרה אוכפת את ההנחיות והאזרחים חוטפים דוחו"ת, אך נראה כי סקטור אחד פטור מכל המצוות • לשטף הפרסומים על אישי הציבור שהפרו את מגבלות הבריאות, מצטרף הבוקר הדיווח לפיו אשת רה"מ הזמינה לביתה ספר בערב החג, תוך הפרה בוטה של הוראות הממשלה 

בניגוד להנחיות: שרה נתניהו הזמינה ספר בשיא הסגר
הכניסה למעון ראש הממשלה צילום: פלאש 90

רעיית ראש הממשלה מעוררת סערה לאחר שהבוקר (רביעי) נחשף כי למרות ההנחיות האוסרות להכניס אנשים זרים לבתים, ובעוד כל המספרות נסגרו ואזרחי ישראל נאלצים להמתין עד להסרת הסגר, היא זימנה ספר לביתה קודם חג הסוכות.

על פי הפרסום ב'ידיעות אחרונות', בערב חג הסוכות הגיע ספר למעון ראש הממשלה כדי לספר את רעיית ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו, זאת בניגוד מוחלט לכללים שאישרה הממשלה האוסרים שהייה של אדם אחר בביתו שאינו שלו, על פי הדיווח הספר הגיע לפחות פעם אחת למעון באותם ימים.

בניגוד לראש הממשלה, שבשל הופעתו הציבוריות הוא רשאי וזקוק לשירותים מסוג אלו, רעייתו אינה דמות ציבורית והיא אינה נכללת בהוראתת ההיתר, לכן התנהגותה היא הפרה בוטה של כללי הממשלה, וכפי שהם חלים על כל אזרחי המדינה הם חלים גם עליה.

מטעמה של שרה נתניהו הגיבו: הגב׳ שרה נתניהו מקפידה באופן מחמיר על הנחיות משרד הבריאות. בתקופת הסגרים לא יצאה מביתה והיא מנהלת את שגרת עבודתה כפסיכולוגית ילדים בעיקר באמצעות פגישות זום ושיחות טלפון. הגב׳ נתניהו מקפידה הקפדה יתרה שהיא ובני ביתה יעטו מסיכה, גם בתוך הבית, וכך גם עובדי המעון ונותני השירותים שמגיעים אליו.

הגב׳ נתניהו הקפידה על הכללים גם בראש השנה ובסוכות, וביום הכיפורים התפללה ברחוב ליד הבית. כל מי שמבקר במעון ראש הממשלה יעיד שהגב׳ נתניהו לא רק עוטה מסיכה בעצמה בתוך הבית אלא מבקשת מכולם לעשות זאת, וזהו גם המסר שביקשה להעביר לציבור.

לטענתה, "לפני חג הסוכות צילמה הגב׳ נתניהו סרטון הסברה לשירות הציבור בו קראה לכולם לעטות מסיכות, ומאחר והגב׳ נתניהו היא דמות ציבורית משפיעה ומדובר בסרטון הסברה לשירות הציבור, היא הניחה שניתן להשתמש בשירותי ספר, כפי שנהוג בערוצי הטלוויזיה".

הגב׳ נתניהו והספר עטו מסיכה וכפפות בזמן ששהו יחדיו והיא אף ביקשה מהספר להימנע משיחה מטעמי זהירות. כך נמסר.

ספר שרה נתניהו קורונה סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד