י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
צפו בתיעוד

נתב"ג שומם: במקום תפילין - ארבעת המינים

שדה התעופה בן גוריון כמעט ריק בימים אלו. לטובת המעטים שטסים, הרב נחמן מיינדנצ'יק מנהל בית חב"ד בטרמינל 3 מזכה את הנמצאים במקום עם ברכה על ארבעת המינים • צפו

נתב"ג שומם: במקום תפילין - ארבעת המינים
4 המינים בנתב''ג השומם צילום: באדיבות המצלם

במקום דוכן להנחת תפילין כמדי יום, בחול המועד יש ארבעת המינים לנוסעים הבודדים שטסים משדה התעופה לחו"ל עם כרטיסים שהוזמנו מראש. המקום שומם לגמרי למעט חנות או שתיים שפתוחות.

הרב נחמן מיינדנצ'יק מנהל בית חב"ד בטרמינל 3 עם צוות מסור, מסתובבים ברחבי המקום השומם, ומזכה את הרבים (המעטים) שמסתובבים במקום עם ברכה על ארבעת המינים.

המקום שכל שנה בזמן הזה מפוצץ במאות אלפי אזרחים שטסים לחו"ל נראה שומם, בקושי מספר אנשים חולפים על פני עשרות החנויות שסגורות.

מתחילת הסגר נמל התעופה בן גוריון נותר פתוח לטיסות יוצאות, רק עבור מי שקנו כרטיסים לפני תחילת הסגר בלבד עד לתאריך 25 לספטמבר, בתנאי שהם יכולים להוכיח זאת.

לא ניתן לרכוש כרטיסי טיסה חדשים בחברות התעופה, אלא אם התקבל אישור מיוחד ממנכ"ל משרד התחבורה מטעמים הומניטריים. הכניסה לארץ תתאפשר כרגיל, מי ששהה ב-14 יום הקודמים לחזרתו במדינה אדומה יידרש להיות בבידוד למשך כשבועיים. החוזרים ממדינה ירוקה יכנסו ארצה בהתאם ההגבלות.

ארבעת המינים סוכות שדה התעופה בן גוריון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד