י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"הייתי הרוס"

בריטניה: קנה ​​את מבנה הבנק שסירב לתת לו הלוואה

טייקון בריטי קנה את בניין סניף הבנק RBS שמונה עשרה שנה לאחר שמנהל הסניף דחה את בקשתו לקבל הלוואת סטארט-אפ בגלל שהיה צעיר מדי וללא ניסיון

בריטניה: קנה ​​את מבנה הבנק שסירב לתת לו הלוואה
אדם דירינג צילום: מתוך פייסבוק

טייקון בריטי רכש את בנין הבנק שלא הסכים לתת לו הלוואה לפני שני עשורים בשל היותו "חסר ניסיון". אדם דירינג (39) היה "חסר פרוטה" כאשר סורב על ידי מנהל סניף RBS המקומי שלו באורמסטון - מנצ'סטר בשנת 2002 בסכום של 10,000 לירות שטרלינג. (כ-50,000 שקלים).

ה"דיילי מייל" מדווח כי הוא לא יכול היה להרשות לעצמו שולחן וכיסאות, אך היזם הנחוש לא התייאש, ובשנת 2014 מכר את החברה הראשונה שלו תמורת 5 מיליון ליש"ט.

כעת, ברשותו חמש חברות בשווי מיליונים, והוא רכש את בניין הבנק תמורת 450,000 ליש"ט. (כ-2.5 מיליון שקלים).

דירינג נזכר: "בהרגשה המרוסקת שהרגיש לאחר שהבקשה להלוואה נדחתה". הוא אמר כי "עזבתי את עבודתי כאיש מכירות בן 21 כי ידעתי שיש בי את היכולת ליצור עסק מצליח, אבל לא היה לי אגורה, אז אני נזקקתי להלוואה בנקאית, הצגתי בפניהם תוכנית עסקית מקיפה וביקשתי 10,000 לירות שטרלינג, אך נראה כי מנהל הבנק לא התייחס אלי ברצינות".

"חיכיתי בעצבנות שהמנהל יאשר אותה, הייתי הרוס כשאמרו לי שאני צעיר מדי ולא מנוסה ואין שום סיכוי שהם יכולים לקחת עליי סיכון, אז בלי הכסף הייתי ארבעה חודשים במשרד קטן על הרצפה כי לא יכולתי להרשות לעצמי אפילו שולחן וכיסא" סיפר.

"החודשים הראשונים האלה היו כל כך קשים, בלי לדעת אם אצליח לגרום למיזם שלי לעבוד, ולא ידעתי אם אוכל לשלם את ההוצאות שלי, היו הרבה פעמים שחשבתי שזה הסוף, אבל סירבתי לוותר וזה השתלם".

דירינג סיפר כי בהמשך הוציא את הפרוטות האחרונות שלו על שכירת משרד קטן בסטרטפורד. העבודה הקשה והנחישות שלו השתלמו.

הוא היה נער סורר, ובגיל 14 הוא גורש מבית הספר בגלל שהשחית מכונית. הוא התגייס ל-RAF, (חיל האוויר המלכותי) אך עד מהרה החל לשתות יותר מדי ונשר - ומצא את עצמו בחזרה באורמסטון, ופיטורים מעבודות באופן קבוע.

לבסוף הוא קיבל סיוע והכוונה לחיים על ידי שכן טוב, כריס, שעזר לשפץ את קורות החיים שלו ודחף אותו להגיש מועמדות למשרות. דירינג קיבל תפקיד בחברה לניהול חובות, ואז הקים מיזם משלו בקשיים רבים, אך הצליח מעל המשוער.

כעת הוא יפקח על שיפוץ בשווי של הבנק לשעבר כדי להפוך אותו לשמונה דירות ולחנויות, הוא אמר: "לבנות עסק מאפס אין ספק שזה לא פשוט ותמיד יש פעמים שאתה תוהה אם זה יסתדר, המפתח הוא להישאר נאמן לחזון שלך ולהמשיך, תמיד יהיו מכשולים ונצטרך להתגבר עליהם, כאשר קיבלתי סירוב לקבלת ההלוואה זה היה קשה, אבל בגלל שהיה לי חלום והתמקדתי כל כך בהשגתו, השגתי את זה".

בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד