י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לבקשת נתניהו

ראשי הרשויות החרדיות יפגשו עם סגל המשטרה

בעקבות האלימות המשטרתית הקשה כלפי חרדים בימי חול המועד על רק אכיפת הקורונה, ראש הממשלה נתניהו שוחח עם ראשי הערים החרדיות וקבע פגישה ביניהם לבין סגל המשטרה 

ראשי הרשויות החרדיות יפגשו עם סגל המשטרה
נתניהו בשיחת זום צילום: לע"מ

ברקע האלימות המשטרתית העולה שלב בימים האחרונים בריכוזים החרדים בימי חול המועד, בעקבות טענות מהצד החרדי על אכיפה סלקטיבית, נתניהו סיכם עם השר לביטחון פנים לפעול להרגעת הרוחות.

במהלך שיחת זום של ראש הממשלה עם ראשי הרשויות ובהם הנציגות החרדית, העלה נציג החרדים ברשויות המקומיות, ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין את המצוקה ואת הזעם.

בדברי הסיכום, התייחס ראש הממשלה לנושא, והודיע כי סיכם יחד עם השר לביטחון פנים אמיר אוחנה לקבוע פגישה בין ראשי הרשויות החרדיות לסגל במשטרה במטרה להרגיע את הרוחות.

רק בלילה האחרון פרצו עימותים קשים בין כוחות המשטרה לחרדים במספר ריכוזים ברחבי הארץ, על רקע אכיפת תקנות הקורונה.

כך, במודיעין עילית, אחרי שכוחות המשטרה פשטו על בית כנסת 'יוצאי חדרה' של הפלג הירושלמי בקרית ספר, פרצו במקום עימותים בין התושבים לכוחות המשטרה שהתרחבו לנקודות נוספות ברחבי העיר. בשלב מסוים הטילה המשטרה עוצר מוחלט על העיר והזרימה לאזור כוחות גדולים בניסיון להשתלט על המהומות.

תושבים במודיעין עילית טענו בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי בבית הכנסת שהו חמישה אנשים בלבד, וכי המשטרה היא זו שגרמה למאות אנשים לצאת לרחובה של עיר. בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה אחד השוטרים במקום, תוקף בברוטליות ילד צעיר.

גם בירושלים פרצו הלילה עימותים, זאת לאחר שאמש נחקר קצין בכיר במשטרת ירושלים במחלקה לחקירות שוטרים אחרי שתועד מכה ילד מיוחד, משליך אותו בעוצמה על הרצפה וחובט בו. גם השוטר שתועד שלשום משליך דלי לעבר ראשו ילד בביתר עילית נחקר במח"ש.

קורונה בנימין נתניהו מאיר רובינשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד