ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

מנהל מגן ישראל פרופ' רוני גמזו הגיע היום לסיור במרכז הרפואי צאנז ע"ש לניאדו

במהלך הסיור במרכז הרפואי אמר פרופ' גמזו: "צוות המיון הנשימתי בלניאדו עושה עבודה בהיקפי פעילות של מרכזי על. הצוות במחלקת קורונה נמצא בתוך המחלקה הרבה יותר ממה שאני מכיר במקומות אחרים, אתם נאבקים על כל חולה כאילו מדבר בשליחות עליונה".

מנהל מגן ישראל פרופ' רוני גמזו הגיע היום לסיור במרכז הרפואי צאנז ע"ש לניאדו
גמזו במהלך הביקור צילום: המרכז הרפואי לניאדו

מנהל מגן ישראל פרופסור רוני גמזו הגיע הבוקר לסיור במרכז הרפואי צאנז ע"ש לניאדו, על מנת לעמוד מקרוב על הפעילות הקלינית העניפה אותה מבצע צוות לניאדו בתחום הטיפול בקורונה. פרופ' גמזו התקבל ע"י הנהלת לניאדו: המנכ"ל מר נדב חן, סגן המנהל הרפואי ד"ר אמיר וינטראוב, האחות הראשית גב' אסתר שיר ומנהל משאבי אנוש הרה"ח מאיר בעלז. פרופ' גמזו קיבל סקירה מקיפה ממנכ"ל לניאדו על הפעילות בתחום הקורונה החל מחודש מרץ ועד היום. הסקירה כללה נתונים בולטים כדוגמת משך האשפוז הקצר יחסית במחלקת קורונה בגל השני, נפח פעילות עצום של המיון הנשימתי, וכן הוצגו אתגרים בתחום מחסור גדול בכח אדם, חוסר בבדיקות מעבדה וחובות כספיים משמעותיים מהמדינה.

פרופ' גמזו סייר במחלקת קורונה , פגש את הצוות הרפואי והסיעודי והתרשם עמוקות ממשך הזמן הארוך יחסית בו שוהה הצוות בתוך המחלקה, למרות תנאי המיגון המכבידים מאד על התפקוד "אתם נלחמים על כל חולה כאילו מדובר בשליחות עליונה, השהות הארוכה שלכם בתוך המחלקה לא מוכרת לי ממקומות אחרים בהם סיירתי. זה מעורר הערכה!" אמר.


לאחר מכן המשיך פרופ' גמזו למיון הנשימתי המטפל בחולים החשודים והמאומתים וציין כי "נפח הפעילות הזה מתאים למרכזי על, אתם בי"ח בגודל בינוני ומטפלים בהרבה יותר חולים ממה שניתן היה לצפות מכם. כל הכבוד!"

מנכ"ל לניאדו מר נדב חן הודה לפרופ' גמזו על הביקור ואמר "אנו מתמודדים עם שלושה נושאים מרכזיים: מחסור בכח אדם, קושי בביצוע בדיקות מעבדה מהירות למניעת הדבקות צוות ונושאים כלכליים שונים המכבידים מאד על הפעילות השוטפת. הביקור שלך מחמם את הלב של כולנו, הצוות נלחם כבר חודשים ארוכים בתנאים לא קלים, ההכרה של הנהלת משרד הבריאות וגורמים שונים בממשלת ישראל במה שנעשה פה, נותנת לנו כח להמשיך את העשייה האינטנסיבית הלאה, עד למיגור המגיפה בעזרת ה'"


במהלך הביקור • קרדיט: המרכז הרפואי לניאדו

רוני גמזו בית חולים לניאדו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד