י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

השבוע, תשעה חודשים אחרי החתונה שלנו, בעלי חשף בהפתעה מה הביא אותו לסגור את השידוך

כשארי היה בן 35 התארסנו אחרי 14 שנים של ציפייה וייאוש, אני הייתי 'רק' בת 28 • השבוע הוא סיפר לי על הסגולה שניסה במר יאושו • הושענא רבה תש"פ היה נס ההצלה הפרטי שלנו - השנה הוא יהיה נס ההצלה שלך

השבוע, תשעה חודשים אחרי החתונה שלנו, בעלי חשף בהפתעה מה הביא אותו לסגור את השידוך
טבעת נישואין צילום: unsplash

בגיל 26 עזבתי את הבית של ההורים. לא יכולתי לסבול עוד את המבט המצפה בכל פעם שאני חוזרת מפגישה, את הדמעות שנקוות להם בזווית העיניים בכל פעם מחדש כשאני עושה ״פרצוף״ שמבהיר להם ששוב לא תהיה כאן חתונה. לא יכולתי לשאת את הלחץ שלהם, התקווה היומיומית המתחדשת השכם והערב, את האכזבה ואפילו, לפעמים ובלי כל כוונה, את הכעס.

אני לא יודעת אם אתם מבינים מספיק מה זה בשביל רווקה לגור לבד. מה זה לישון לבד בחושך, לילה אחרי לילה, מה זה להתכונן לבד כשאני יוצאת לפגישה בלי לספר לאף אחד כלום כדי לא לאכזב, מה זה לבשל מנה אחת כל יום מחדש, מה זה לחזור מעבודה לארבעה קירות שמביטים בי בשתיקה.

זה לקח עוד שנתיים ובסוף התארסתי, בגיל 28. עם בחור נהדר אציל ובעל מידות מיוחדות בדיוק כמו זה שעליו חלמתי. קראו לו ארי הוא היה בן 35.

אתמול, כשישבנו לארוחת הערב אחרי שהוא חזר מהשיעור היומי שלו, אמרתי לו שוב, בפעם המיליון: ״איך קרה לי הנס הזה? איך מצאתי אותך בסוף?״ ובמקום לחייך אליי כמו תמיד הוא פתאום אמר: ״ריקי, את יודעת משהו? זה היה בסוכות שנה שעברה. אני חושב שזה היה הנס שלנו״. ואז הוא סיפר. בליל הושענא רבה שעברה הוא הצטרף למעמד תפילה לזיווגים של רשת הכוללים רינה של תורה, מעמד מיוחד בראשותו של מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי.

להצטרפות למעמד המיוחד והמסוגל לישועות לחצו כאן >>>

בהתחלה צחקתי, אמרתי לו: ״נו, ארי באמת?! מעמד תפילה אחד הציל אותנו אחרי כל כך הרבה שנים של תפילות״? והוא אמר: ״אף פעם לא האמנתי בסגולות, אף פעם לא עשיתי שום דבר שקשור לתחום הזה. אבל שנה שעברה נשברתי מרוב ייאוש, בליל הושענא רבה לקחתי את הרכב ונסעתי לבני ברק לרב חיים. אמרו לי: הלילה הרב לומד רצוף כל הלילה. אין קבלת קהל. אבל היה שם יהודי חביב אחד שראה את האכזבה הגדולה על פניי, ולחש לי: ״תחזור לכאן לפני ותיקין, יש תפילה מיוחדת של רינה של תורה, אולי תצליח להיכנס. החלטתי להיכנס בינתיים לבית הכנסת הסמוך לומר קצת תיקון ליל הושענא רבה, ושם חטפתי שוק.

בית הכנסת היה מלא באברכים, קולות לימוד סוערים כביכול זה סדר א' בישיבה. הייתי מספיק שנים בישיבות בשביל לדעת לזהות מי הוא רציני, ואני אומר לך ריקי, הם היו מהסוג הזה שאין להם משהו אחר בעולם חוץ מלימוד.
ניגשתי לחברותא שישבו בספסל שעל ידי, לגשש במה מדובר, והם רמזו לי באדיבות מלווה בתנועות ידיים שהם בתענית דיבור עד הבוקר. בעדינות ובחן הם כיוונו אותי לאחראי שישב ע"י הפתח.
הם לומדים כאן לילה שלם שבסופו יש תפילה מיוחדת עם הרב קנייבסקי. התפילה היא ל... זיווגים!

על אתר החלטתי לקחת על עצמי זוג אברכים, הרגשתי שאני חייב להיות חלק מזה.

שלושה ימים אח"כ ההצעה עם השם שלך הגיעה!״

חשבתי לעצמי למה למנוע מכל הבודדים המייחלים לישועה את הטוב הזה. אני יודעת הרי מה זה לילות לבנים מרוב בכי, אני זוכרת היטב כל מה שעברתי כל השנים האלו. 9 חודשים של נישואים לא משכיחים שנים של סבל כל כך מהר.

תשלחו את השם שלכם. אני מתחננת אליכם, בשבילכם, בשביל ההורים שלכם, בשביל הדורות של הילדים שיבואו מכם. תצטרפו למעמד התפילה של רינה של תורה.

נכון, השנה יש מגבלות, הלימוד יהיה במרחקים וע"פ ההנחיות, לא כל אחד יכול להגיע, אבל...

ליל הושענא רבה הקרוב יכול להיות ליל הישועה שלכם. אל תוותרו עליו. אל תישארו לבד.

להצטרפות למעמד המיוחד והמסוגל לישועות לחצו כאן >>>

הגר"ח קנייבסקי זיווג הגון רינה של תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד