י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שמחת תורה בירושלים על פי ההנחיות

סגן ראש העיר חילק ספרי פיוטים, ממתקים ודגלים

ביוזמת סגן ראש העיר צביקה כהן 350 קהילות בירושלים קיבלו עשרות אלפי תיקוני ליל הושענא רבא עם פירוש 'כוונת הלב' ספרי פיוטים והקפות דגלים שקיות ממתקים לילדים בשמחת תורה. סגן ראש העיר הרב צביקה כהן: 'הערכות ושקיות חולקו לקהילות המקפידות על קיום התפילות על פי כל ההנחיות'

סגן ראש העיר חילק ספרי פיוטים, ממתקים ודגלים
חלוקת ערכות לשמחת תורה בקהילות בירושלים צילום: שלומי כהן

שמחת תורה בירושלים גם למבוגרים וגם לילדים: ביוזמת סגן ומ"מ ראש עיריית ירושלים צביקה כהן ובתמיכתו של ראש העיר מר משה ליאון, חילקה עיריית ירושלים 350 קהילות בעיר, ספר פיוטים והקפות לבני עדות המזרח לשמחת תורה, דגלים עם הבלטה של מרן הגר"ע יוסף זיע"א, שקיות עם מיני מתיקה לילדים, על מנת שכל המתפללים יתחברו השנה לשמחה הגדולה שמחת התורה. גבאי בתי הכנסת והמניינים נדרשים לחלק את ספרי הפיוטים ואת הדגלים והשקיות על פי הכללים של משרד הבריאות, ותוך שמירה קפדנית על הנחיות הריחוק החברתי.

לקראת הושענא רבא חולקו לקהילות בירושלים עשרות אלפי תיקוני ליל הושענא רבא עם פירוש 'כוונת הלב'. התיקונים ישמשו את המתפללים, המתפללים על פי כל ההנחיות משרד הבריאות והוראות גדולי ישראל להתפלל בשטח פתוח.

סגן ראש העיר צביקה כהן: "ראשית עלי לברך את ראש העיר מר משה ליאון, שלא חוסך במשאבים על מנת להביא את השמחה בימים אלו למניינים המתקיימים שלא כסדרם, ברחובה של עיר. אני מבקש מכל גבאי בתי הכנסת והמתפללים, להיענות לקריאת מועצת החכמים, לקיים את המניינים והתפילות רק בשטח פתוח ולהקפיד על מסיכות ושמירת מרחק בין המתפללים שיכולה להציל חיים. אני שמח שגם השנה ילדי ירושלים יוכלו לחוש את טעמה של שמחת תורה ולהשתתף בשמחה הגדולה של היום המיוחד הזה".

צביקה כהן שמחת תורה דגלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד