י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
תקרית חריגה בשטחים

התנגשות בין כוח צה"ל לשוטרים פלסטינים חמושים

תקרית חריגה באזור רמאללה: כוח צה"ל עצר שוטרים של הרשות הפלסטינית, והחרים את כלי הנשק שלהם. דובר צה"ל מאשר וכי לוחמי צה"ל בשטח C אנשי מנגנונים פלסטינים חמושים בנשק מסוג קלצ'ניקוב שנכחו במרחב ללא התיאום הנדרש. הכוח עיכב את החמושים והחרים את נשקיהם

התנגשות בין כוח צה"ל לשוטרים פלסטינים חמושים
חיילי צה"ל צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90

תקרית ביטחונית חריגה בשטחים: כוח צה"ל שביצע היום פעילות מבצעית בשטח C זיהה שוטרים פלסטינים כשהם חמושים ברובי קלצ'ניקוב, עצר אותם והחרים את נשקם - כך מדווחת כרמל דנגור ב'כאן 11' 

על פי הדיווח, כוח צה"ל ביצע פעילות שגרתית בשטח C כשלפתע נתקל בכוחות של שוטרים פלסטינים כשהם חמושים וזה למרות שבשטח זה אסורה נוכחות של שוטרים פלסטינים חמושים. הכוח עצר את השוטרים הפלסטינים והחרים להם את הנשקים. לאחר מספר שעות כוחות צה"ל שחררו את הפלסטינים ללא כלי הנשק שלהם. 

כאמור, החמושים היו במרחב ללא תיאום בטחוני. התיאום הבטחוני בין ישראל לרשות הפלסטינית נעצר לפני כארבעה חודשים בעקבות תוכנית השלוש של הנשיא טראמפ הכוללת את החלת הריבונות על שטחים נרחבים ביהודה ושומרון, ומאז כוחות צה"ל פועלים בחופשיות נרחבת יותר.

מדובר צה"ל נמסר כי "במהלך פעילות סמוך לעיר רמאללה זיהו לוחמי צה"ל בשטח C אנשי מנגנונים פלסטינים חמושים בנשק מסוג קלצ'ניקוב שנכחו במרחב ללא התיאום הנדרש. הכוח עיכב את החמושים והחרים את נשקיהם. צה״ל ימשיך לפעול בכל מקום שיידרש לשמירה על הביטחון במרחב".

 

צה"ל שטחי הרשות הפלסטינית תקרית ביטחונית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד