י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
צפו במסר המיוחד

המחוקק החרדי מספר: החבר לא הספיק להגיב לי ונפטר

הנציג החרדי בבית המחוקקים שבאזור מונסי וסקווירא, יוצא במסר מיוחד לתושבי ניו יורק החרדים שנאלצים להתמודד עם גזירת ההגבלות שהטילו עליהם המושל וראש העיר בעקבות התפרצות גל שני של נגיף הקורונה. המחוקק ר' אהרן בן ציון וידר מספר על חבר קרוב שנפטר בטרם הספיק להיפרד ממנו אפילו בהודעת טסקט ומסביר למה גם הקב"ה עוטה מסכה • צפו

המחוקק החרדי מספר: החבר לא הספיק להגיב לי ונפטר
אהרן בן ציון וידר צילום: יח"צ

על רקע ההגבלות על הריכוזים החרדים בניו יורק, עליהן הכריז מושל ניו יורק אנדרו קואומו, יוצא אהרן בנציון וידר, תושב מונסי, חבר בית המחוקקים בראוקלנד קאונטי,המייצג את האזור בו נמצאים הריכוזים החרדיים מונסי, ספרינג וואלי וניו סקווירא במסר אישי בו הוא קורא לא להתחכם ופשוט לעטות מסכות.

וידר פרסם סרטון בו הוא מסביר מדוע יש לעטות מסכה בגלל 'ונשמרתם מאד לנפשותיכם', ולא בגלל הוראתם של ראש העיר ביל דה בלאזיו או המושל אנדרו קואומו: "כולם שמעו שהמושל קואומו החליט לסגור את כל בתי הכנסת שלנו בשכונות החרדיות, והוא טוען שהוא סיכם את זה עם מנהיגי הקהילות החרדיות ועסקנים, זה לא נכון, זה שקר וכזב, אנחנו הולכים עם מסכות בגלל שזה רצון השם, לא בגלל שקואומו אמר או דה בלאזיו אמר".

המחוקק החרדי מספר: "אני מכיר הרבה אנשים בבתי חולים במצבים שונים, היום נפטר חבר שלי צעיר שהיה לו קורונה, הוא כתב לי לפני יום כיפור שהוא חולה במיטה, ביקשתי ממנו את השם של אמא שלו כדי להתפלל עליו, הוא לא הספיק לקרוא את ההודעה, והוא גם לא יקרא אותה יותר, הוא נפטר".

לדברי וידר: "גם הקב"ה הולך עם מסכה, 'עמו אנוכי בצרה' כתוב, 'אל תסתר פנים ממני', אנחנו מבקשים מהשם שיקח את הקורונה, ואם השם לובש מסכה, אז אתה לא יכול ללבוש מסכה?", סיכם.

וידר גדל בברוקלין ולמד בישיבת בעלזא בירושלים, החל את דרכו הפוליטית והעסקנית כשנבחר לייצג את הציבור החרדי ב'סקול בורד' - ועדת החינוך של רוקלנד קאונטי. בתפקיד זה פעל רבות לטובת מוסדות החינוך החרדי והחינוך המיוחד החרדי.

קורונה חרדים ניו יורק אנדרו קואומו ביל דה בלאזיו אהרן בן ציון וידר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד