י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
זוכה לשמירה עליונה

טראמפ מפתיע בניגוד לתחזיות: הנשיא בריא

רופאו האישי של טראמפ פרסם הצהרה רשמית בה הזים את השמועות באשר למצבו של הנשיא. לדבריו, הנשיא נקי מכל הסימפטומים, לא סובל מחום כבר ארבעה ימים ולא נזקק לחמצן

טראמפ מפתיע בניגוד לתחזיות: הנשיא בריא
הנשיא דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

חזר לקו הבריאות: לאחר שבימים האחרונים הופצו ספקולציות שונות באשר למצבו הבריאותי של הנשיא טראמפ שחלה בקורונה ואף אושפז, שוב הצליח הנשיא טראמפ להפתיע - ולגרום לאכזבה קשה ליריביו הרבים - לאחר שהיום פורסם רשמית כי הנשיא הבריא מהמחלה שתקפה אותו. "הנשיא נקי מסימפטומים", הצהיר רופאו של הנשיא.

בהצהרה מיוחדת אותה פירסם היום הבית הלבן בשמו של רופאו האישי של טראמפ, נאמר כי "הנשיא טראמפ נקי מסימפטומים הקשורים לקורונה ב-24 שעות האחרונות, אינו זקוק לחמצן ואינו סובל מחום במשך יותר מארבעה ימים". 

הדיווח גרם לסערה בארה"ב, שם זינקו המניות בשווקים. הוא מגיע לאחר אין סוף ספוקלציות שהופצו באשר למצבו של הנשיא, כאשר היו שטענו כי מצבו הבריאותי בכי רע, וכי הנגיף, שבו זלזל טראמפ לאורך כל הדרך, הצליח להכניע בסופו של דבר גם את הנשיא. 

נזכיר כי בימים האחרונים השתעשעו רבים בארה"ב במחשבה, שכעת מתבררת כנראה כאשליה, כי הנשיא הגיע לסוף דרכו וכי הוא יוחלף ביים הקרובים בידי סגן הנשיא מייק פנס. כעת, ולא בפעם הראשונה, מכה שוב טראמפ את התחזיות ויריביו הרבים יאלצו לאכול את הכובע, בעוד הנשיא מתברר כמי שחי, בריא, ובועט - סליחה, מצייץ. 

השלכה נוספת: הנשיא טופל באמצעות פרוטוקול ייחודי ששילב בין מספר תרופות, חלקן חדשניות. סביר להניח שבזכות הריפוי המתוקשר יזכו אותן תרופות לביקוש והפרוטוקול שבו נעשה שימוש בידי רופאי הנשיא יאומץ בטיפול אצל חולי קורונה אחרים בכל רחבי העולם.  

קורונה דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד