ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
נקלע לאש צולבת מתוך סיעתו

ירי בנגמ"ש: נתניהו ואדלשטיין במתקפה על ישראל כץ

שר האוצר ישראל כ"ץ פתח במתקפה חסרת תקדים על התנהלות ראש הממשלה ומשרד הבריאות. נתניהו בתגובה: "לא נכנע ללחצים מתוך הממשלה או מחוצה לה מצד אלה שמנסים לקושש קולות על חשבון בריאות הציבור" | שר הבריאות: "התנהלות שר האוצר פוגעת בראש ובראשונה בבריאות הציבור ובכלכלה הישראלית"

ירי בנגמ"ש: נתניהו ואדלשטיין במתקפה על ישראל כץ
השר ישראל כץ צילום: פלאש90

בישיבה פנימית שנערכה הערב (רביעי) במשרד האוצר על רקע הדיבורים על התארכות הסגר, ובנוסף לנתונים הכלכליים הקשים המראים שהמשבר הכלכלי הולך ומעמיק. פתח שר האוצר ישראל כ"ץ במתקפה חריפה נגד מדיניות ראש סיעתו ח"כ בנימין נתניהו - ראש הממשלה ונגד שר הבריאות יולי אדלשטיין, גם הוא מ'הליכוד'. כך על פי הדיווח ב'חדשות 12'.

"אני לא אתן למיליוני אנשים לשקוע לייאוש ולחרפת רעב בגלל החלטות לא נכונות של משרד הבריאות ולסגור את המשק ללא הבחנה וללא שום הצדקה בריאותית", תקף שר האוצר.

עוד הוסיף כ"ץ לתקוף: "במקום לבצע אכיפה במקומות שמדביקים, סוגרים מקומות עבודה שלא מקבלים קהל ואין בהם שום הדבקה. לא ייתכן שמאפשרים התקהלות עד 10 אנשים, אבל אוסרים על פתיחת עסקים עד 10 עובדים. אף אחד לא מקבל את זה".

בלשכת ראש הממשלה אמרו בתגובה לדבריו של שר האוצר: "ראש הממשלה נתניהו עומד בתוקף על ההכרח בסגר בעת הזאת כשכולם רואים שהוא מחוייב המציאות ונותן תוצאות ראשונות. ראש הממשלה לא נכנע ללחצים מתוך הממשלה או מחוצה לה מצד אלה שמנסים לקושש קולות על חשבון בריאות הציבור. הכלכלה תהיה חזקה יותר רק כשהציבור יהיה בריא יותר".

גם מטעמו של שר הבריאות יולי אדלשטיין הגיבו לדברים ואמרו: "התנהלות שר האוצר פוגעת בראש ובראשונה בבריאות הציבור ובכלכלה הישראלית. במקום לירות בתוך הנגמ"ש תוך כדי מלחמה, מצופה ממנו להתגייס בתחומו ולתת פיצוי מלא לכל העסקים שנפגעו מהסגר. לא 2,000 שקלים בפריסה של 4 תשלומים. פיצוי מלא. כך האזרחים ירגישו שהמדינה לא מפקירה אותם וישתפו פעולה עם מדיניות הממשלה למאבק בקורונה".

ישראל כץ משרד הבריאות בנימין נתניהו קורונה סגר יולי אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד