כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
העימות בקואליציה

הח"כ מכחול לבן לעג לנתניהו; נציגי הליכוד תקפו

שפל חדש ביחסי כחול לבן עם נתניהו. ח"כ רם שפע המכהן כיו"ר וועדה חשובה ומשפיעה בכנסת עלב ולעג לראש הממשלה: "כנראה שבגלל שאין לך ארנק אתה לא מבין שתקציב זה עניין קריטי שהאזרחים זקוקים לו". ח"כים בליכוד תקפו וקראו לפרק את השותפות ולצאת לבחירות

הח"כ מכחול לבן לעג לנתניהו; נציגי הליכוד תקפו
רם שפע/בנימין נתניהו צילום: הדס פרוש/תומר נויברג, פלאש 90

העימות סביב העברת התקציב מביא למתיחות מתחדשת בקואליציה, ויש מי שבשם ההסכם הקואליציוני הפריטטי, חשים משוחררים ומרשים לעצמם לעשות ככל העולה על רוחם מבלי לשלם על כך מחיר. חבר הכנסת רם שפע מ'כחול לבן' לועג לראש הממשלה וסופג מתקפה מנציגי 'הליכוד'.

חבר הכנסת רם שפע, המכהן כיו"ר ועדת החינוך והספורט של הכנסת צייץ הערב בטוויטר תמונה של ארנק וכתב: "נתניהו, כנראה שבגלל שאין לך ארנק אתה לא מבין שתקציב זה עניין קריטי שהאזרחים זקוקים לו. יאללה, שחרר אותנו מציוצים מביכים ותנסה להיזכר שפעם, לפני שנים רבות, עוד היה אכפת לך מהציבור, לפחות קצת".

יו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת 'הליכוד' בכנסת ח"כ מיקי זוהר הגיב לשפע וכתב: "אחרי שהצביע בניגוד לעמדת הקואליציה בעניין חוק ההפגנות, כך בוחר להתבטא ח"כ רם שפע - יו"ר ועדת החינוך, כחבר בקואליציה שלנו עם כחול לבן". לדברי זוהר, "לא סתם אני חוזר ואומר שיש לפרק אותה בהקדם וללכת לציבור שיכריע. זה מסוג הרגעים בהם אני מתבייש להיות היו״ר של הקואליציה המיותרת הזו".

חבר הכנסת שלמה קרעי מ'הליכוד' הגיב לשפע: "רם מסכן. לא מוצא את עצמו בין ההשתלטות של ניסנקורן והאנרכיה של חיימוביץ'. אז מה עושים? מתדרדרים לאשפתות. למיץ של הזבל", קרעי סיים, "תתבייש לך. צאו כבר מהממשלה הזו ותניחו לעם ישראל לנפשו".

מפלגת כחול לבן מפלגת הליכוד רם שפע ראש הממשלה בנימין נתניהו מיקי זוהר מתח בקואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד