ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
ניסה להיחלץ מתוך ההמון הזועם

הצלם הותקף בהפגנת החרדים וסיפר: "התחלתי לבכות"

צלם עיתונות שהגיע לסקר את הפגנת החרדים בבורו פארק נגד הסגר שהטיל מושל המדינה, הותקף והוכה על ידי ההמון הזועם. "מעולם לא ראיתי רמה כזו של אלימות מצד מפגינים כלפי אנשי עיתונות. התחלתי לבכות", סיפר לתקשורת

הצלם הותקף בהפגנת החרדים וסיפר: "התחלתי לבכות"
הצלם שהותקף בהפגנת החרדים בב"פ צילום: צילומסך

מפגינים חרדים בבורו פארק תועדו צורחים, מכים ומגרשים צלם שנמלט מהם, הם תקפו את האיש והפילו אותו ארצה, הם הותירו אותו "מבועת". המקרה התרחש בעת הפגנת תושבים חרדים בבורו פארק נגד הסגר אותו קבע מושל ניו יורק אנדרו קואומו.

"הייתי מבועת, אפילו האנשים שניסו לעזור לי אמרו לי לכבות את המצלמה שלי ונראה היה שהם יתקפו אותי ברגע שאעשה זאת" אמר ברוס שאף ל'ניו יורק פוסט'. "מתוך כל המחאות וההפגנות שהייתי בהן, מעולם לא ראיתי רמה כזו של אלימות מצד מפגינים כלפי אנשי עיתונות, צלמים או מישהו אחר לצורך העניין".

"ברגע שהייתי ברכבת האדרנלין חלף, התחלתי לבכות", סיכם.

הצלם שאף, יהודי בעצמו, נסע לבורו פארק כדי לתעד את ההפגנות נגד ההגבלות המחמירות החדשות בשל נגיף הקורונה, אך עזב ביום רביעי לפנות בוקר עם מצלמה שבורה וחבלות בגופו.

בסרטונים נראה מפקח משטרה אומר לשאף לצאת משם כשהקהל צועק לעברו ומנסה לכסות את המצלמה שלו. "לך מפה! צא מפה!" צרחו המפגינים, שוטר סייע לצלם להיחלץ מתוך ההמון הזועם.

עם זאת, הקהל המשיך לעקוב אחריו והתעקש; "תפסיק לצלם! למי אתה שולח את הסרטונים האלה? צא מהשכונה שלי. תמחק כל תמונה עכשיו! אתה אנטישמי", אלו הן הקריאות שספג.

אנשים לא מזוהים בקהל המשיכו להכות אותו באגרופים ולבעוט בו על הקרקע לפני שהצליח לקום ולעשות את דרכו עם ליווי משטרתי. כאמור המקרה עורר חילול השם גדול כשהתפרסם בכלי התקשורת המפורסם 'ניו יורק פוסט'.

הפגנת חרדים בורו פארק תקיפת עיתונאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד