י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בקרוב התרופה בחינם

הנשיא טראמפ: "מרגיש נפלא, זו ברכה מאלוקים שנדבקתי נגיף"

אחרי שרופא הבית הלבן דיווח כי טראמפ לא סבל משום תסמין בארבעה הימים האחרונים, לאחר שאושפז בבית החולים וקיבל טיפול תרופתי, הנשיא יצא לחצר הבית הלבן ונשא נאום: "זו ברכה מאלוקים שנדבקתי בנגיף, למדתי עליו. אני רוצה שכ"א יקבל את הטיפול שהנשיא שלכם קיבל"

הנשיא טראמפ: "מרגיש נפלא, זו ברכה מאלוקים שנדבקתי נגיף"
הנשיא טראמפ מחוץ לחדר הסגלגל צילום: דוברות הבית הלבן

יממה לאחר שחזר לבית הלבן, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ יצא לחצר הבית הלבן ופתח בנאום חוצב להבות שנמשך כחמש דקות ופורסם בחשבון הטוויטר שלו.

הוא פתח את דבריו כשהוא נראה מחויך ובמצב רוח מרומם: "אני עומד מחוץ לחדר הסגלגל, תמיד כיף להיות כאן, היית ארבעה ימים בבית חולים בוולטר ריד, אבל אני לא הייתי צריך להיות שם, יכולתי להישאר בבית הלבן, אבל הרופא אמר לי כי בגלל שאני נשיא אני חייב להיבדק בבית חולים".

‏טראמפ שיבח את תרופת 'הרגנרון' שבה טופל, סיפר שהיא גרמה לו להרגיש מצוין והבטיח שידאג לכך שהיא תהיה זמינה לכל חולה בארה"ב בחינם. את הידבקותו בקורונה כינה "ברכה במסווה", משום שבזכות המחלה הוא גילה את יעילות התרופה.

הנשיא ציין: "יש לי את הרופאים הטובים ביותר, לא רק בוולטר ריד, אלא בכל ארצות הברית, כולם, חובשים, אנשי עזרה ראשונה, כבאים, הייתי שם בבית חולים, הרופאים נתנו לי תרופות, הם היו מעולות, ממש טובות, הרגשתי טוב מיד, בדיוק כמו שאני מרגיש עכשיו וכמו שהרגשתי לפני, אני עובד שהתרופות יגיעו לכולם בחינם, הדברים יקרו מהר, התרופות יגיעו מהר, יהיה יותר טוב".

לדבריו: "המדענים עשו עבודה מדהימה, אני רוצה לזרז את הכל, אני רוצה להתקדם, יש הרבה חברות שנמצאים בשלב הסופי של ייצור חיסון, אני חושב שיתכן שהוא יהיה מוכן לפני הבחירות, אבל הפוליטיקה מתערבת, והם רוצים את זה אחרי הבחירות, וזה בסדר, אבל אנחנו עשינו את זה, רק אנחנו. ה-FDA מעולם לא היה מהיר, האמת זה כי אני לוחץ עליהם, אף נשיא לא לחץ ככה, ה-FDA מקדם את הנושא מהר".

הוא סיפר למיליוני האמריקנים: "אני הייתי מאושפז ותוך 24 שעות הרגשתי נפלא, אני רוצה שכל אחד יקבל את הטיפול כמו שהנשיא שלכם קיבל, אני מרגיש נפלא, זו ברכה מאלוקים שקיבלתי את הנגיף, הבנתי את המחלה, למדתי עליה, אני אמרתי שאקח את התרופות, זו היתה החלטה שלי, אני רוצה לתת לכם מה שאני קיבלתי בבית חולים, זה יהיה חינם, לא תשלמו על זה, זה לא אשמתכם שזה קרה, זאת אשמת סין, הם הולכים לשלם על זה מחיר גבוה, הם ישלמו על מה שהם עשו לעולם, הגנרלים בצבא מוכנים, הם יעזרו להפיץ את התרופות בבתי החולים כשהם יהיו מוכנים, הם יודעים איך להתעסק עם לוגיסטיקה מצוין", סיכם הנשיא האמריקני.

דונלד טראמפ קורונה חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד