ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
יצירת הזדמנויות

סגנית ראש עיריית ירושלים בביקור בדובאי

פלר חסן נחום סגנית ראש העיר ומי שמחזיקה בתיק לענייני החוץ בי-ם, יצאה לביקור עבודה בדובאי במטרה להעמיק את הקשר ואת שיתוף הפעולה | ביחה ל'בחדרי' אומרת נחום: ""ירושלים היא מוקד אטרקטיבי לעסקים באמירויות בתחום ההיי-טק והבריאות"

סגנית ראש עיריית ירושלים בביקור בדובאי
דובאי ממעוף הציפור צילום: pixabay

פלר חסן-נחום, סגנית ראש עיריית ירושלים ומייסדת המועצה העסקית של איחוד האמירויות הערביות, נחתה הבוקר בדובאי לפגישות לדיון ביצירת הזדמנויות עסקיות ותיירותיות לישראלים ולאמירויות, כמו גם הזדמנויות חדשות ליצירת קשרים עם איכות גבוהה יותר.

חסן-נחום מחזיקה בתיק לענייני החוץ של ירושלים ומילאה תפקיד בהגדלת ההזדמנויות העסקיות בין חברות ישראליות ואמירויות.

חסן-נחום סיפרה ל"בחדרי חרדים" על הביקור שלה: "ירושלים היא מוקד אטרקטיבי לעסקים באמירויות בתחום ההיי-טק והבריאות, כמעט שליש מכל הבריאות והביוטכנולוגיה בישראל מבוססים בירושלים בעיקר בגלל שיש לנו את המקומות המתקדמים ביותר, בית חולים, מחקרים, המחוברים לאוניברסיטה הטובה ביותר במדינה".

"ההון האינטלקטואלי וההון האנושי הם עצומים ובגלל המגוון שלנו אנו המעבדה המושלמת לחקר הנושאים הגדולים ביותר בתחום הבריאות, בתי חולים אצלינו מטפלים באנשים מכל קשת האוכלוסייה, מכיוון שירושלים היא באופן טבעי כור היתוך עבור דתות רבות". אומרת נחום.

"ירושלים הופכת במהרה לאחד ממיקומי ההייטק הגדולים ביותר במזרח התיכון. פיתחנו נוסחה ייחודית לגישור בין האקדמיה לחדשנות. ישראל ידועה בשם "אומת הסטארט-אפ" ואנו מגדלים את ילדינו מגיל צעיר עם כישורים לפתח פתרונות חדשניים לבעיות. לא משנה הרקע של מישהו, לכולם יש הזדמנויות בעיר שלנו. צעירים מכל הרקעים הופכים למתכנתים ומהנדסים ורוצים להיות חלק מההצלחה והשגשוג של ישראל", הוסיפה חסן נחום.

סגנית ראש העיר תהיה בדובאי עד אמצע שבוע הבא לפגישות עם בכירים ברמה גבוהה ואישים מובילים בקהילת העסקים האמירית. בשבת ושמחת תורה היא תהיה עם הקהילה היהודית בדובאי.

דובאי סגן ראש עיריית ירושלים סוכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד